Zelf 1 januari een voldaan gevoel.
Met zn 4en het plein schoongemaakt en veel complimenten ontvangen.
Alles is uit zichzelf opgebrand en was eigenlijk makkelijk weg te werken.
Vandaag weer gaan werken en dan besef je je dat het normale leven weer begonnen is, ook al heeft iedereen het nog over het plein vol geweld door ons en de hele buurt.
We zijn hier gaan wonen 4 maanden terug en komen tussen 2 oudere stellen in te zitten waar ik bij dacht van goh hopelijk vinden ze vuurwerk leuk...
sta je de 30e soep te koken in de keuken en dacht staat de tuin van de buren in de fik ofzo met al die rook. dus ga snel even kijken en staan daar 3 mensen van mid 60 fonteinen af te steken met zn 3en.

lekker even gebabbeld en bleek dat ze het helemaal geweldig vonden.
De schoonzoon kwam aanrijden de dag erna met een red maroon, golden ilussion en een jackhammer dus mijn geluk kon niet op.
De andere buren wist ik nog niet...
De 31e lekker aan het stoken en zag de andere buurvrouw door het raam gluren en vriendelijk zwaaien. gaat opeens de voordeur open en de buurman van mid 60 staat nitraten te werpen.

Ook een heel gesprek mee gevoerd en ja zit in mn bloed en samen met de kinders vroeger altijd.
Dus wat dat betreft had ik niet beter kunnen belanden qua buurt!
Ook op een ander adres op het plein ging rond 17.00 al de rumble in the jungle de lucht en en daarna in de loop van de avond nog een box of 20 .
ook een funkebakkie!
Dus dat maakt me op 1 en 2 januari toch heel blij wetende dat het volgend jaar alleen nog maar beter kan worden!