Double Whammy [Compound]

Lees dat vele al dit soort nieuwe boxen gelijk maar besteld. Filmpjes zijn veelbelovend dat zeker, maar niemand bang voor iets te mooie sample filmpjes zoals het vaak het geval is...

Moet zeggen dat deze nieuwe compounds er allemaal best mooi uit zien, zelf wacht ik de straatfilmpjes wel af van komende jaarwisseling.

Lekker boxje! Verschillende schietrichtingen, goed tempo en ik vind die crossettes echt een hele gave toevoeging zo. Ik ga deze wel even in de gaten houden of ik hem ergens voor een acceptabele prijs voorbij zie komen.

Hele gave box dit zeg. Mooi uitgewerkt en zit van alles in.Vind de prijs ook prima, meteen beetje freak korting helemaal. Corssettes zijn inderdaad een mooie toevoeging.

Geel/oranje, blauw en roze in combinatie met goud, hulde aan de importeurs die dit importeren want ik ben fan! Hoop dat dat einde op de video iets minder snel gaat in werkelijkheid, verder erg mooi!

Dit is echt wel een prachtig blokkie met een flink exotisch tintje! De crosette combinatie geeft deze blok helemaal het WAUW factor. Om te smullen! (Niet letterlijk natuurlijk):D

Is deze 25 en 30mm? Dat staat namelijk in de openingspost. Echter staat verder overal (verkoopsites en Evolution) dat hij alleen 25mm is. Hoor graag!

Back
Bovenaan