Er zit alleen bijna geen saus op. En dat mag je wel verwachten.Dat is dus precies wat hier niet gebeurt, de saus zit er in de smaak valt alleen tegen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Er zit alleen bijna geen saus op. En dat mag je wel verwachten.Dat is dus precies wat hier niet gebeurt, de saus zit er in de smaak valt alleen tegen.
Ik snap de teleurstelling wel, aan de andere kant krijg ik bij de mcdonalds ook nooit dezelfde burger als die op het bord staat ��
Daar praat je over 6 euro, hier over een product die standaard meer dan 100 euro kost. Slecht vergelijk dus
Ik ga er niet om heen draaien. De producten van evo en pangu die ik op demo heb gezien waren gewoon niet in het oude kwaliteit van deze merken. Blade runner heb ik met ideaal weer gezien bij kuiper. Burst was matig en spreiding ook niet geweldig. Het enige positieve was de hangtime van het goud.
We hoeven het niet goed te praten. Ik hoop dat evo en pangu weer op oud niveau komen. Ik gun het beide merknamen van harte en hoop zelf ook de oude kwaliteit terug te zien in de toekomst.
Hoeveel vergelijken wil je hebben? Hotels, games, duur speelgoed(drones), electrische auto's(actieradius) enz. enz. Er gaan miljarden om in de reclame wereld om een product beter te laten lijken zonder te liegen... Laten we niet doen alsof dit nergens gebeurt, specs kloppen dus ze doen niks verkeerd.
Ik ben als freak ook teleur gesteld maar tegelijkertijd weet ik dat wij de doelgroep niet zijn en ze het zo aantrekkelijk mogenlijk maken voor hun doelgroep.
Wat een onzin als je die kooiloze bagger nog goed probeert te praten met wat random kreten. Wind, regen, binnenkort volle maan. Het was al een feit dat je met maximaal 5% burst slappe uitwerkingen krijgt en er zijn wel eens in het verleden artikelen geweest die kooiloos waren en met meer dan 5% burst, foei natuurlijk. Nu hebben we weer goed bewijs van de kooiloze uitwerkingen en dan komen in het algemeen op het forum naar verwachting uiteraard van dezelfde accounts de standaard kulredenen en goedpratertjes. Dit product en andere GBV en de Vulcan artikelen zonder kooi die werden geschoten waren ( naar verwachting als je wat verstand hebt van de pyrotechniek zoals DeejayTim hierboven ook een beetje uitlegd ) zwaar ondermaats. De producten met kooi waren allemaal echt super goed, wereld van verschil. Alles is onder dezelfde omstandigheden opgebouwd en geschoten dat is juist het mooie van zo'n gemixde demo dus je kan niet eenzijdig bij de slechte prul producten met dat soort smoesjes aankomen. Respect trouwens Remco/3xh dat ondanks 'je verleden met Evo' je gewoon eerlijk je mening geeft!
Dit gaat een eindeloze discussie worden maar alle 'normale consumenten' ( vind het altijd zo denigrerend klinken ) die om me heen stonden vonden dat gepruttel van alle kooiloze cakes ook helemaal niks, die reageren amper anders dan de liefhebbers op een demo. Dus welke doelgroep blijft er over dan?
De andere 17 miljoen mensen die er niet warenWe doen net of dat evo dit express doet, die willen ook gewoon een top product maken. Evo doet wat het beloofd de smaak ontbreekt alleen. Daarom is het altijd beter om te w88 op straat filmpjes (is al zo lang als ik op dit forum zit het geval)
Ik snap de teleurstelling wel, aan de andere kant krijg ik bij de mcdonalds ook nooit dezelfde burger als die op het bord staat ��