Double Whammy [Compound]

Zoals hiervoor al werd gezegd, hele slappe uitwerkingen. De kleuren en effecten zijn mooi maar je merkt gewoon een wereld van verschil met de oude producten nu er geen kooi omheen zit. Doodzonde, met meer burst was dit gewoon een topper. Nu is het een pruttelbakje wat niemand zou kopen. Wat Airforce al zei, niet recht praten wat krom is. Als dit de toekomst is dan zie ik het somber in voor de Nederlandse markt.

Drogen gaat trouwens echt niks uitmaken, er komt dan niet magisch opeens meer flash in. Dat was een beetje de smoes van vroeger als er een slecht product op de markt was haha.

Toepasselijke muziek :D:angel:

Ik moet zeggen dat de single shots in het 2e gedeelte veel leken op de bladerunner op dezelfde demo. Er was wind. Ik vond de bladerunner matig voor 30 mm maar niet slecht op de de demo zonder wind

Dit is toch troep zeg. Zowel Pangu als EVO maken het niet meer waar. En dan die absurde prijzen er bij. Ouderwets zakken vullen.

Besteld maar hij gaat niet mee naar huis,
dit kun je niet maken voor 109 euro.De prijzen
zijn hoger als ooit maar heb al zoveel troep
voorbij zien komen.ze mogen hem lekker houden ik
kies we wat anders uit.

Haha WTF 109 euris, had nog niet naar de prijs gekeken maar schandalig.

Vanochtend gelukkig de Double Whammy om kunnen ruilen, echt een opluchting!
Kreeg wel te horen dat de box van de demo behoorlijk vochtig was, dus hopen dat diegene die hem wel hebben/houden er meer van kunnen genieten dan tijdens de demo.

Als er niet toevallig iets mis was met de demo compound, dan is het wel weer de zoveelste aanfluiting in vuurwerkland Nederland. Veronachtzaming van de klant viert in deze branche toch wel hoogtij.

Vanochtend gelukkig de Double Whammy om kunnen ruilen, echt een opluchting!
Kreeg wel te horen dat de box van de demo behoorlijk vochtig was, dus hopen dat diegene die hem wel hebben/houden er meer van kunnen genieten dan tijdens de demo.

Mensen, kalmte kan u redden!
Hele dag regen, wind, 60 meter afstand. Om nu meteen Evo, Pangu, GBV en alles en iedereen voor de bus te gooien.. Ik denk dat ze iets meer krediet hebben dan dat.
Blijven ademen, dan wordt het vanzelf 31 december:D

Mensen, kalmte kan u redden!
Hele dag regen, wind, 60 meter afstand. Om nu meteen Evo, Pangu, GBV en alles en iedereen voor de bus te gooien.. Ik denk dat ze iets meer krediet hebben dan dat.
Blijven ademen, dan wordt het vanzelf 31 december:D

Ik snap jou en je reactie.
Maar wat wel opvalt is dat deze natuurlijk worden vergeleken op de zelfde demo met verschillende producten.
Al die geschoten producten hebben met de zelfde weer omstandigheden te maken gehad.
Als product "x beter presteert dan product "y,
Is het verschil tussen de producten het probleem .
Vocht,regen, opslag etc is niet van toepassing want ze hebben de zelfde omstandigheden mee gemaakt.

Juist. Ik denk dat we niet naïef hoeven te zijn. Als ik de films van MasterBsc van diezelfde demo vergelijk is het heel duidelijk. Neem alleen al de Transbomber en deze. Beide hebben goud effecten er in zitten. Maar je hoort al duidelijk verschil in de burst en je ziet ook dat de goudeffecten van de Transbomber er beter uit komen doordat die burst gewoon veel beter is.

Juist. Ik denk dat we niet naïef hoeven te zijn. Als ik de films van MasterBsc van diezelfde demo vergelijk is het heel duidelijk. Neem alleen al de Transbomber en deze. Beide hebben goud effecten er in zitten. Maar je hoort al duidelijk verschil in de burst en je ziet ook dat de goudeffecten van de Transbomber er beter uit komen doordat die burst gewoon veel beter is.

Dan vergelijk je hem ook wel meteen met de 5-voudig cakebox van het jaar hè.

Wat is dat toch met het verdedigen van deze box?

Is het jullie geld/aandelen?

Mensen hebben hier het volle pond voor betaald. Als ze dan teleurgesteld zijn hun goed recht dat te laten horen en of te annuleren/ruilen. Iedereen weet wat vocht of weersomstandigheden met een box kunnen doen. Zitten hier freaks die al heeel wat jaren meegaan.

Hou nou eens op met rechtpraten wat krom is. Brengt alleen maar irritatie, mensen zien wat ze zien en wat ze daarmee doen moeten ze toch zelf weten?

Ik zie dit ook niet goedkomen. Is wat het is. Vooralsnog genoeg ander leuk spul in dezelfde prijsklasse.

Wat is dat toch met het verdedigen van deze box?

Is het jullie geld/aandelen?

Mensen hebben hier het volle pond voor betaald. Als ze dan teleurgesteld zijn hun goed recht dat te laten horen en of te annuleren/ruilen. Iedereen weet wat vocht of weersomstandigheden met een box kunnen doen. Zitten hier freaks die al heeel wat jaren meegaan.

Hou nou eens op met rechtpraten wat krom is. Brengt alleen maar irritatie, mensen zien wat ze zien en wat ze daarmee doen moeten ze toch zelf weten?

Ik zie dit ook niet goedkomen. Is wat het is. Vooralsnog genoeg ander leuk spul in dezelfde prijsklasse.

Ik verdedig niets, sterker nog; ik heb hem ook in bestelling staan.
Toch heb ik de hoop dat het mee zal vallen, en vind ik de vergelijking met de Transbomber niet een juiste. Daar is een forum toch voor, verschillende invalshoeken?

Toch heb ik de hoop dat het mee zal vallen, en vind ik de vergelijking met de Transbomber niet een juiste. Daar is een forum toch voor, verschillende invalshoeken?

Je voelt je blijkbaar wel aangevallen.

Ik reageer niet specifiek op jou, maar op meerdere die deze box verdedigen.
Als jij de 'hoop' hebt dat het meevalt hou je hem toch, maakt mij het uit:wink: Maar snap mensen goed dat ze twijfels hebben na het zien van de demo.. Sommige dingen zijn gewoon niet recht te praten.

Wat denk je dat de normale consument doet als ze zoiets live zien bij een Demo, die slaan hem ook gewoon over.

Over de transbomber kunnen we het ook uren hebben, leuke box meerdere jaren gehad. Maar al die jaren was er zeker beter en mooier spul. Rammen kan die zeker.

Ik vind deze box ondermaats presteren voor een 25 mm, vergeleken met welke box dan ook

Dan vergelijk je hem ook wel meteen met de 5-voudig cakebox van het jaar hè.

Dat maakt toch niets uit? Het gaat er toch of de producten last van de omstandigheden hadden? Want dan had de transbomber toch ook minder moeten presteren dan dat we gewend zijn?

Blijkbaar had de transbomber geen last van vocht, de hele dag in de regen, wind etc

Je ziet toch zelf ook dat de productvideo niet eens 20% overeen komt met de video die MasterBsc heeft geschoten?

Ik verdedig niets of niemand, wij verkopen deze bijvoorbeeld helemaal niet. Ik probeer alleen maar te zeggen: ga niet op basis van 1 demo je orders omgooien en in paniek raken. Kan me genoeg voorbeelden herinneren waarbij dit gebeurt is (heb er heus zelf ook wel eens aan meegedaan), en het achteraf allemaal reuze meeviel.

Bijv Final Arcade was bagger op demo 1, al een stuk beter op demo 2, en in de straat is het straks een prima box. Hoop ik:D

De Ultimate Design lijkt hetzelfde en werd eerder in Vianen geschoten bij betere omstandigheden en daar vond ik hem prima. Om maar even een voorbeeld te geven.

Deze viel mij ook tegen op de Quartel demo. Van Evo en de prijsklasse waar dat vuurwerk in zit heb je hogere verwachtingen. Het zal mij eerlijk gezegd ook niet verbazen wanneer deze het echter al een stuk beter doet na een paar weken in een lekker warme en droge bunker. Veel producten komen dit jaar erg laat van de boot en zijn relatief vochtig en we zien zoveel producten die minder presteren dan verwacht dat het bijna geen toeval kan zijn.

Ik ben het er wel mee eens dat wanneer je dit zo op een demo ziet dat je niet de neiging krijgt om de box nog te gaan bestellen. Als ik hem echter al besteld had dan zou ik hem ook niet annuleren maar toch hopen dat een paar weekjes drogen een mooie box tevoorschijn tovert.

Ik noem maar weer het voorbeeld van de augenweide van Evo.
Kooiloos maar een prima prestatie. Burst en effecten zijn goed te noemen.
Maar laten we eerlijk zijn.. dit is niet alleen vocht.
Ik denk gezien de prijsklasse van Evo, dat iedereen een kooi verwacht een goede burst met sjieke verspreidingen. Precies wat we al jaren krijgen van Evo

Kijk deze effecten zijn mooi. Maar een crosette die even hard popt als de knal van een bombette..
Effecten die niet alleen niet groot zijn, maar ook niet mooi rond verspreiden,

Dat is niet Evo waardig wat wij gewend zijn van Evo.
80shots voor 119.00.
Das 1.50 per schot.
Daar mag je dan ook wel wat van verwachten.
Maar tot nu toe is het niet veel beter dan een weco supermarkt batterij die gemiddeld 50ct per schot kost.

In geloof me ik heb Evo hoog zitten!
Maar dit is huilen.

Back
Bovenaan