Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Goedenavond allen.
Ik moet zeggen dat na het zien van het filmpje bij mij ook wel lichtelijk de irritatie op doemde.
Echter kan er ik momenteel nog niet heel veel van zeggen.
Wel ben ik van mening dat echt goed vuurwerk in een stevig jasje hoort te zitten, ik ben persoonlijk namelijk niet van dat slappe maar ieder zijn mening en smaak.
Helaas is er door diverse 6c testen een kink in de kabel gekomen betreffende gebruik van een kooi/gaas verpakking welke een onbekende factor is geworden waardoor men veelal voor producten heeft gekozen welke max 5% burst hebben.
Dit is geen keuze van Evolution, echter begrijpen we ook waarom men hier voor kiest want als Nederlandse importeur ben je continue bezig met Russisch Roulette.
Je spendeert een vermogen aan CE testen en keuringen en hier bestaat dan nog de kans op afkeur wat een godsvermogen kost.
We doen altijd ons uiterste best om met de mooiste creaties te komen, en in de meeste gevallen lukt dit ons wel maar soms hebben we ook een product wat minder is dan beoogd.
gr
Marchel
Goedenavond allen.
Ik moet zeggen dat na het zien van het filmpje bij mij ook wel lichtelijk de irritatie op doemde.
Echter kan er ik momenteel nog niet heel veel van zeggen.
Wel ben ik van mening dat echt goed vuurwerk in een stevig jasje hoort te zitten, ik ben persoonlijk namelijk niet van dat slappe maar ieder zijn mening en smaak.
Helaas is er door diverse 6c testen een kink in de kabel gekomen betreffende gebruik van een kooi/gaas verpakking welke een onbekende factor is geworden waardoor men veelal voor producten heeft gekozen welke max 5% burst hebben.
Dit is geen keuze van Evolution, echter begrijpen we ook waarom men hier voor kiest want als Nederlandse importeur ben je continue bezig met Russisch Roulette.
Je spendeert een vermogen aan CE testen en keuringen en hier bestaat dan nog de kans op afkeur wat een godsvermogen kost.
We doen altijd ons uiterste best om met de mooiste creaties te komen, en in de meeste gevallen lukt dit ons wel maar soms hebben we ook een product wat minder is dan beoogd.
gr
Marchel
Weet niet in hoeverre het klopt, maar zie op de afgekeurd/artikelen die niet binnenkomen pagina staan, dat de Double Whammy is afgekeurd.
Afgekeurd vandaag de double wammy reden, teveel ploffers
Als alles afgekeurd wordt met te veel ploffers dan wens ik Lesli veel sterkte met het faillissementWeet niet in hoeverre het klopt, maar zie op de afgekeurd/artikelen die niet binnenkomen pagina staan, dat de Double Whammy is afgekeurd.
Afgekeurd vandaag de double wammy reden, teveel ploffers
haha ja, zou een toepasselijk eind zijn van de discussie hierHeb je gezien wie de bron is?![]()
Wel een populair product. Gewoon 3 pagina,s op een dag![]()