Double Fury

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 1411
Artikelnaam: Double Fury
Netto Kruitgewicht: 490gr
Aantal Schoten: 2x35
Effectomschrijving: Prachtige doos met 2 dikke 500 grams furieuze cakes. Keiharde klappen ontspatten in de meest veelzijdige effecten.
Tijdsduur: 57sec
Stijghoogte: 20-25 meter
Richtprijs: € 59,95
O.a te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl
1141-Double-Fury.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Veel variatie en er zitten erg mooie kleuren combi,s tussen. Als die op de demo zo uitpakt,overweeg ik hem mischien,als de prijs aantrekkelijk is.

Label lijkt op heron...

Je kunt ook zeggen dat ze met deze cake gewoon de weg hebben vervolgd als de cakes die ze vorig jaar op de markt hebben gebracht, maar ik kan je opmerking wel begrijpen.
Deze cake past goed in het rijtje van de anderen in deze collectie, prachtige kleuren en een goed afwisseling met als afsluiting een zeer spetterende finale. Ik wil deze cake zeker in de gaten houden.

Weer een toppertje! Ook bij deze afwachten hoe hij het op een demo doet en wat de prijs gaat doen.

Hij gaat dus 60 euro kosten en op de demo beviel deze zeer goed! Heel mooie cakes, ze schoten hem dan wel per 2, maar op zichzelf zal deze cake het prima doen, dat is wel duidelijk.

Ook deze cake kan mij na het zien van het filmpje zeer goed bekoren, mooie uitwerkingen, tijdsduur is lekker lang en de finale van deze box vind ik echt grandioos.

2 stuks is een karton. Dus je koopt als klant hier altijd een karton van. Zena had het er op de demo over dat het 'makkelijk was voor de winkelier, doosje open en meegeven' (vrij citaat).

Er zit om deze combinatie gewoon een kooi en karton?
Of is het 2x2 in een karton, dat is mij niet helemaal duidelijk.

In het filmpje zie je er dus 4 af gaan, in plaats van 2?

Hierom zit een kooi en karton. Dit gaat dus per karton 60 euro kosten, dat is dan voor 2 cakes van 35 shots, die altijd in een combinatie verkocht worden. Dat is wat ik begrepen had gisteravond in ieder geval.

Kijk hier word ik vrolijk van :D
Mooie box voor ook een zeer mooie prijs!
Hij is wel maar 15 euro goedkoper dan de triple free style madness, dat word lastig kiezen.

ik heb begrepen dat dit 2 cakes in 1 doos zijn. dus dat je ze beiden apart moet aansteken!
weet iemand hier meer over?
ik wil graag 1 spektakel achter elkaar.

ik heb begrepen dat dit 2 cakes in 1 doos zijn. dus dat je ze beiden apart moet aansteken!
weet iemand hier meer over?
ik wil graag 1 spektakel achter elkaar.

Joh....zie 1e post vh topic....
Aantal Schoten: 2x35
Effectomschrijving: Prachtige doos met 2 dikke 500 grams furieuze cakes.

Dit zijn dus inderdaad 2 losse cakes - in principe - net als met alle 'showboxen' is het spektakel achter elkaar alleen mogelijk door jezelf, zo ook met deze... ;)

*iets met lontje aan lontje* ;)

Deze box gisteren gezien en het is echt een topper. De tempowisselingen zijn ook heel fijn. Gelukkig besteld zodat ik er ook in de straat van kan genieten.

Dit was inderdaad een prachtige box! zeker zijn geld waard.
Mooie salvo's en een goed tempo. flinke boeketten ook.
Dus wie nog wat moois zoekt! hier steel je de show wel mee.

Back
Bovenaan