Double Fury

Yo..
De cakes kan je goed doorlonten als je de lonten los haalt tot aan het punt waar ze de tubes in/uit gaan.
Je zal zien dat de lonten dan net aan lang genoeg zijn om langs de zijkanten te verbinden.
Ikzelf doe er nog een stukje roze lont langs maar volgens mij is dat niet eens echt nodig.

Laatst bewerkt:
Yo..
De cakes kan je goed doorlonten als je de lonten los haalt tot aan het punt waar ze de tubes in/uit gaan.
Je zal zien dat de lonten dan net aan lang genoeg zijn om langs de zijkanten te verbinden.
Ikzelf doe er nog een stukje roze lont langs maar volgens mij is dat niet eens echt nodig.

Ik zelf zit liever niet aan de cake te prutsen maar als je dan geen kleine stop hebt wil ik het wel proberen. Heb je misschien een foto'tje? Als je het gewoon bovenop doorverbind hoelang is de tussenstop dan ongeveer. 3/4 seconde ofzo vind ik niet erg.

Behoeft geen schoonheidsprijs want hij zit toch weer in de doos. Verder heb ik die lont nog afgeplakt met folie om overslag te voorkomen.

20131231_014111_LLS.jpg

Als je je er niet comfortabel bij voelt moet je het gewoon niet doen.

Wat een topbox! Hele mooie grote heldere boeketten. Ik vond hem zeker waar voor zijn geld. vulde de lucht goed! Volgend jaar 2 stuks van!

Inderdaad een hele mooie box met mooie heldere kleuren en grote ronde boeketten.
Alleen beetje apart dat het lont roze is. Was gelukkig wel normaal visco en geen snel lont :P

Ook deze cake hadden wij in de collectie. Prachtige box natuurlijk. Cake nummer 2 is helemaal geweldig als afsluiter met de mooiste mines die ik zelf ooit heb gezien met consumentenvuurwerk.

dit was een van de beste cakes die ik had. Eerst de triple freestyle en deze als toetje.. Geweldig!

Goed blok, lekker door te lussen met die roze lont.
Als ze alle drie de freestyle blokken weer voor die prijs van 200 euro verkopen haal ik hem weer.

Filmpje van de Double Fury van Vuurwerktotaal O&N 2013-2014

+ http://www.youtube.com/watch?v=BZ4zXrkot1o" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
http://www.youtube.com/watch?v=BZ4zXrkot1o"> http://www.youtube.com/watch?v=BZ4zXrkot1o" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

:bye:

Ik vond deze box zelfs nog beter dan de triple madness.
Prijs / kwaliteit is bovengemiddeld goed.

Mijn video van twee stuks Double Fury.
Helaas schoot er eentje door waardoor die vele male sneller op was.
De mines in deze waren echt supermooi.

Ah dan is dat ook met die van mij gebeurt, ik dacht al wat snel agelopen en wat heftig,lol

Hoe kan je dit voor komen?

Heel veel goede nieuwkomers gehad dit jaar, maar deze klom er met een aantal anderen toch wel bovenuit! Deze twee cakes hebben echt alles. Super boeketten met uniek heldere kleuren, erg goede mines en ook nog een top tempo. Echt een heerlijk bakkie om in de straat te hebben staan.

Gefilmd met een gopro dus beeld en geluid met vuurwerk is niet ideaal, maar het geeft een idee, mooist in HD:

Back
Bovenaan