Double Demolition

Leuke cakebox, helemaal tijdens de acties voor zeer weinig te koop!

Hij komt hier 2x voorbij na elkaar:

Het is weer een prachtige bak, zo op films. Echter vind ik het ontzettend jammer van het tempo, dat breekt hem toch wel voor mij.

Vorig jaar had ik hem 2 maal om er eentje als losse cakes te kunnen schieten, en de andere als cakebox. Door het lage tempo uiteindelijk besloten de tweede maar in één keer te doen:

Dit blijft een top assortiment die overal voor een dumpprijs te verkrijgen is. Wel zou ik persoon hier dan 2 setjes van aanschaffen en alle 4 de cakes tegelijk. Het tempo is anders véél te traag. Zo heb je een prima cakebox voor €40 / €45.

Wel zou ik persoon hier dan 2 setjes van aanschaffen en alle 4 de cakes tegelijk. Het tempo is anders véél te traag. Zo heb je een prima cakebox voor €40 / €45.

Goed idee! Nooit echt bij nagedacht, maar dan heb je zeker een goede cakebox te pakken!
Top blokkie blijft dit trouwens, met grote boeketten en een prima burstknal.

Goed idee! Nooit echt bij nagedacht, maar dan heb je zeker een goede cakebox te pakken!
Top blokkie blijft dit trouwens, met grote boeketten en een prima burstknal.

Ik denk een kwestie van smaak. Juist dit tempo is fijn om er bij te hebben om er rustig van te genieten. Ik lont ze door met een crown mix er achteraan als verrassing

Back
Bovenaan