Double Brocade King

Erg mooie cake, Lijkt zowat wel profvuurwerk ;)
Prijs is wel erg hoog voor de duur maar in mijn ogen is hij het tog waard ;)

Foto (uit de hand genomen) van de vriend van mijn nicht, laat weer eens de pracht van dit product zien.

dsc07032x.jpg

Deze ook afgelopen jaarwisseling weggeknald.
Een van de mooiste cake's van de avond.
Een perfect tempo met een gigaharde burst in combinatie met wonderbaarlijk schone palmen.
Toppertje

Wat een dikke cake en prachtige kings brocade's!
Denk dat deze het goed doet samen tussen de panters(wolf) en de Exploding box (royal)

Weet je wat ik altijd zo irritant vindt? Dat ik alle cakes uit Nederland denk te kennen, en dan komen er altijd nog na o&n van dit soort potten langszetten.
Die moet ik dan gewoon kopen en heb ik er spijt van dat ik ze niet eerder heb ontdekt.

Weet je wat ik altijd zo irritant vindt? Dat ik alle cakes uit Nederland denk te kennen, en dan komen er altijd nog na o&n van dit soort potten langszetten.
Die moet ik dan gewoon kopen en heb ik er spijt van dat ik ze niet eerder heb ontdekt.

Dat is toch één van de vele aspecten die onze hobby zo geweldig maken? :D

Op zich zijn alle cakes uit de Showtime serie erg goed voor een show- gehalte van je Oud & Nieuw, maar als alleenstaander is het misschien wel erg veel geld in een korte tijd dat er door heen gaat.

Ikzelf ben hier wel weg van, mooie uitwerkingen, groot en harde knallen, mooie duidelijke effecten, 1 effect per cake, een goed tempo. Enige wat ik nog altijd heb aan te merken is dat hij niet heel breed schiet en de effecten elkaar overlappen wat ik persoonlijk erg zonde vind.

Prachtige cake dit!
Ik houdt zelf sowiezo van walls en al helemaal van goud. De effectcombinatie spreekt mij ontzettend aan.
Ook vind ik de duur van de cake nog best wel aardig.

Nu via kartonvoordeel van Slooijer te halen voor nog geen 30 euro per stuk (4 voor 117,50). Hoe zou dat er uitzien, 2 of 3 tegelijk? Iemand een filmpje van meerdere tegelijk?

Ik hoop dat deze prachtige waaier dit jaar weer verkocht wordt in Steenbergen dan denk ik dat ik deze ga kopen. Ik vind hem wel wat aan de dure kant omdat hij redelijk snel klaar is maar vergeleken met de andere batterijen uit deze serie valt het nog enigsinds mee.

De effecten zijn heel mooi, heel helder en duidelijk. Bij andere Showtime waaiers vindt ik dat de schietbreedte niet breed genoeg is voor een waaier, bij de Double Brocade King vindt ik precies goed. De effecten overlappen elkaar een beetje maar dat sluit mooi aan tot een prachtig plaatje in de lucht.

Nogmaals hoop ik echt dat ik deze kan kopen aan het eind van het jaar, naar de prijs zak ik niet kijken omdat ik voor kwaliteit ga kiezen.

Inderdaad, daar wil ik ook wel meer over horen:).
Maar goed, een geweldige cake is dit.
Vorig jaar gehad, maar hij is inmiddels voor dit jaar ook weer besteld.

Mooie cake, maar echt overdonderd ben ik niet. Niet mijn type effect denk ik.
Jammer van de wind ook, hierdoor kwam het niet helemaal tot zijn recht.

Eerste 20 seconden zijn zwart, ging iets verkeerd met renderen. Daarna volgt gewoon de cake. Vergeet ook niet even op 720p te kijken.
http://www.youtube.com/watch?v=FePPMY6MRfM

mooie filmpjes van een in mijn ogen een erg mooie cake.
Alleen vind ik het altijd zo jammer dat veel omroepers/ omroepsters niet met vuurwerk termen overweg kunnen zoals in het filmpje van Pyroguy: "hier dubbel de brok*t king" maar dit heeft natuurlijk niks de maken met te cake zelf.

Back
Bovenaan