Double Brocade King

Het viel mij ook al op inderdaad: de dubbel brok*t king. Ach ja, laten we maar gewoon van het vuurwerk genieten en ons niet druk maken om de uitspraak van sommige omroepers!

Deze cake viel gisteren tegen, ik wilde wachten tot een demo voordat ik heb bestelde, en ik bestel hem nu ook niet meer.

Dit omdat hij magertjes overkwam, hij was fel, maar mager. Helaas, gelukkig heeft de 'Showtime' lijn vele andere toppers.

Deze cake viel gisteren tegen, ik wilde wachten tot een demo voordat ik heb bestelde, en ik bestel hem nu ook niet meer.

Dit omdat hij magertjes overkwam, hij was fel, maar mager. Helaas, gelukkig heeft de 'Showtime' lijn vele andere toppers.

Ik kan mij volledig vinden in wat je zegt, ik dacht een topper te hebben ,maar het bleek niet zo te zijn. Gelukkig mocht ik mijn bestelling nog omzetten.

Ik heb 3 van deze jongens tot mijn beschikking komend oud en nieuw. Zal ik per 3 gaan schieten, per stuk, zal ik gaan steppen (eerst 1 en daar op volgend 2), of heeft iemand anders nog een idee?

Ik heb 3 van deze jongens tot mijn beschikking komend oud en nieuw. Zal ik per 3 gaan schieten, per stuk, zal ik gaan steppen (eerst 1 en daar op volgend 2), of heeft iemand anders nog een idee?

mijn voorkeur zou uitgaan naar:

eerst 1 schieten, en daarna 2 achter of naast elkaar tergelijkertijd schieten. zodat je een mooi stukje spektakel neer zet!!:D

Wat enorm goede cake is dit zeg! Echt een van de mooisten van dit jaar! Had hem helaas maar 2x i.p.v. 3, dus heb ze per stuk geschoten. 1 van de 2 is gefilmd.

Zie hieronder het filmpje! Het is wel even de moeite waard om hem op 1080 te zetten!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Misschien hebben ze deze veranderd voor seizoen '13/'14? De 'originele' DBK was al goed, maar de cake op dit filmpje is ook wel errug lekker hoor! Ziet eruit als een waaier versie van de Sniper in z'n hoogtij dagen.

Back
Bovenaan