Double Brocade King

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 5078
Artikelnaam: Double Brocade King
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 36
Effectomschrijving: Brocade Mine with Blue to Brocade Crowns.
Tijdsduur: volgt
Hoogte: volgt
Verpakking: volgt
Richtprijs: €59,95
Foto: volgt

+ http://www.youtube.com/watch?v=ZWMIYhHHG2o" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
http://www.youtube.com/watch?v=ZWMIYhHHG2o"> http://www.youtube.com/watch?v=ZWMIYhHHG2o" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken CAFFERATA voor deze informatie

Laatst bewerkt door een moderator:
Net als de meeste cakes uit de showtime was dit ook weer een heerlijke cake om naar te kijken.
Mooie mines met blauwe sterren en erboven Brocade effect

Ben het eens met pyromaniac, echter valt het me op dat die w shapes niet zo breed zijn. Of ligt die aan de film?

Wederom een geweldige cake van Cafferata.
Deze wil ik wel eens zien in de straat met zijn dikke mines en mooie brocades.
Tempo vind ik ook perfect, voor mij dus een topper.

Ben het eens met pyromaniac, echter valt het me op dat die w shapes niet zo breed zijn. Of ligt die aan de film?

Dit schijnt te maken te hebben met een nieuwe regel voor consumenten vuurwerk.
Een fan cake mag een maximale schiet hoek hebben van 15 graden,dit omdat er in het verleden erg veel cakes waren die niet in een normale straat af te steken waren ivm met een te grote schiethoek.

Deze info werd mij verteld door iemand van de vliegende brigade.

Aha, dus dit is de cake die op het finalefilmpje vanaf 7:00 geschoten wordt... Had hem al in de smiezen want een toppertje is het in mijn ogen wel! Vrij grote effecten die zo te zien ook lang blijven hangen (maar wel veel last hebben van harde wind... die we helaas met O&N nog weleens hebben :cry:).

Staat op mijn verlanglijstje in ieder geval :D

Dit schijnt te maken te hebben met een nieuwe regel voor consumenten vuurwerk.
Een fan cake mag een maximale schiet hoek hebben van 15 graden,dit omdat er in het verleden erg veel cakes waren die niet in een normale straat af te steken waren ivm met een te grote schiethoek.

Deze info werd mij verteld door iemand van de vliegende brigade.

Off-topic trouwens...

Nou krijgen we dat weer... Dus dag Camuro King...:cry: Wat een gezeur allemaal zeg, er worden toch ook auto's verkocht waar je 400 km of meer mee kunt rijden. Dan moet je dat hard rijden toch ook kunnen (en niet de auto de schuld geven als het misgaat...), anders moet je zo'n ding niet kopen. Of met andere woorden: Als je geen plek hebt voor een brede waaier, koop hem dan niet...Of zorg dat je er wel een goede plek voor kunt vinden.

Off-topic trouwens...

Nou krijgen we dat weer... Dus dag Camuro King...:cry: Wat een gezeur allemaal zeg, er worden toch ook auto's verkocht waar je 400 km of meer mee kunt rijden. Dan moet je dat hard rijden toch ook kunnen (en niet de auto de schuld geven als het misgaat...), anders moet je zo'n ding niet kopen. Of met andere woorden: Als je geen plek hebt voor een brede waaier, koop hem dan niet...Of zorg dat je er wel een goede plek voor kunt vinden.

Schijnt alleen voor nieuw uitgebrachte cakes te gelden, dus niks aan de hand.

En helaas is de gemiddelde vuurwerk consument iets minder op de hoogte met vuurwerk als dat jij bent en daar zal nou eenmaal rekening mee gehouden moeten worden.

Dat is nou juist een schone taak van een goede verkoper die niet enkel op winst uit is... Maar dat is mijn persoonlijke mening :wink:

Goed, gelukkig van de Camuro King (en de rest) dan, nu maar weer verder over de Double Brocade King :bye:

Erg mooie cake
Lekkere vette Brocade crowns,
Brocade mines met blauwe tips
Goed tempo ,felle bursts.
En de prijs is ook nog wel te harden.
Jep, deze wordt aan het lijstje toegevoegd

Prachtige cake! De brocade crowns zijn lekker fel en dik en ze blijven ook nog eens mooi lang hangen! De combinatie met blauw en het juiste tempo maakt het geheel helemaal af :)

prachtige cake , mooie en krachtige effecten en heerlijke mines eronder .
maar de prijs vindt ik veel te hoog .

Een prachtige cake, hele mooie volle mines!:D Met daarboven vrij grote brocades, die (wat pyroguy ook al zei) lekker lang blijven hangen. Echt storend vind ik het niet dat de W-Shape onder een kleine hoek staat. Als je deze in de straat af steekt beloofd het denk ik echt een spektakel. Toch ben ik wel benieuwd hoe die het in real-life gaat doen.

Productfoto:

395-100380-thickbox.jpg

Dit is echt een prachtige waaier! Ik had hem ergens aan het eind van mijn vuurwerkshow staan maar ging wegens een weigerende onsteker nog later leeg dan geplanned. Maar dat maakte niet uit, deze cake is een show op zich. Prachtige mines met heerlijke echte palmbomen daarboven. Wanneer ik deze aan het eind van het jaar weer tegenkom bij mijn vuurwerkwinkel staat hij er weer 100%.

Als ik hem kan krijgen, komt deze er bij mij ook zeker weer! Wat een schitterende effecten heeft deze bak zeg...

Filmpje:

Back
Bovenaan