Doppel D

Wow, wat een bizar verschil, hier kan niemand van overtuigd zijn geraakt op de demo.
Doodzonde, want dit was absoluut een dikke aanrader voorheen.

Pfoe ben ik blij dat ik nog oude batch uitgeleverd krijg. Ik heb tot nu toe geen enkel kooiloos product gezien op de demo's die een beetje fatsoenlijk presteert.

Wat ontzettend zonde. Dit was altijd echt een dikke beuker. Het kooiloos maken van dit product doet hem geen goed zullen we maar zeggen..

Oef, ik had al vernomen dat het minder was maar dit had ik ook niet verwacht, daar is niet veel meer van over. Oprecht een beetje medelijden met de mensen die hiervoor de volle pond neer gaan leggen :shocked:

Echt doodzonde wat hier van over gebleven is. Dit was eerst echt een dikke beuker die tot de top behoorde met de andere dikke Vulcan compounds en nu zonder kooi is het een uptempo pruttel compound. Even de rechter bak negeren want die hoorde niet af te gaan. Maar het leek nu meer een matige 20mm compound in plaats van een dikke 25mm rambak. Je zou maar de aangegeven prijs van de demo betalen van maar lieftst €195.... of iets wat daarbij in de buurt komt.

Triest gebeuren deze box zeg.. er kwam trouwens een Double Whammy doorheen.. de Doppel D was nog zelfs beter ook :rolleyes: :cry:

Bleek dat ik deze al 4 jaar op 1 van mijn opslagadressen had staan. Maar eens opgehaald en- ja ik weet het dat mag niet- op de 30ste bij goede condities gestookt. Echt een topper, althans de wat oudere batch dus.

Back
Bovenaan