Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat zit er op de laatste foto, linksonderin een een soort vaas of pot?
(of hoort dat er niet bij?)
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
Heb hem niet aan een boom oid gehangen...maar tussen twee palen van speeltoestellen..in de paal een haak gedraaid en daar het touw aangehangen..
de mat was aan het touw vastgemaakt met tie-raps..ideaal die dingen
De knallers vallen er dan 1 voor 1 af op de grond, waar ze ontploffen...dus de lont knalt ook nooit uit op deze manier...![]()
ik zie dat dit al een oude post is maar ik wou ook een matje bouwen van een paar knallers maar wist niet hoe ik hem op moest hangen en zat er ook al te denken om hem aan een touw te hangen maar brand de touw dan niet door of smelt het niet door door de warmte van de lont?
Gelukkig heb ik nog genoeg lont over van vorig jaar dus kan ik weer wat gaan bouwen.
Wat denken jullie van het onderstaande doorlont-projectje ?
1.
image
2.
image
Welke singleshots ik precies wil gaan gebruiken weet ik nog niet. Maar dat ik de Rebel single shots van Wolff in dit project ga verwerken staat vast.![]()
Groen lont = Visco
Roze/Rood lont = Snellont (zena)
blauw lont = quickmatch.
De onderlinge afstand wordt ongeveer 1 meter.
best wel grappig
Wil je niet 3 verchillende soorten singleshot pakken? dat geeft leuker effect denk ik.
Kwam dit project met romeinse kaarsen tegen op Youtube, er zit aardig wat werk in.
Film is van vuurwerkzuipgevaar.
movie
movie
Je bedoelt elk "platform" en andere single shot ?
Of elk platform 1/3 single shot 1, 1/3 single shot 2 en 1/3 single shot 3 ?
Je bedoelt elk "platform" en andere single shot ?
Of elk platform 1/3 single shot 1, 1/3 single shot 2 en 1/3 single shot 3 ?
Tip voor je single shot project.
Royal heeft 1 filmpje laten zien van een nieuwe knalpot voor dit jaar.
Daar komt ook een single shot versie van.
Blauwe mines, fluit en titanium boeket. Denk dan toch beter dan de rebel.
Hoe kom je aan die wijsheid?
+ YouTube Video | |
Beter lezen JW,
Dit is een van de nieuwe artikelen die we dit jaar op de Nederlandse markt zullen brengen. Zoals jullie kunnen tellen is dit een 45 shots cake, hij komt er ook in een single shot varriant zoals we die hebben in andere uitvoeringen.
http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=21296
movie
Ala Fast Fortune ja.