Doorlont projecten - Foto's

Een kleine opmerking: hier is zeker geen snellont gebruikt?;-) dan heb je pas geweld.
En het hele dorp kwam meegenieten? Klein dorp zeker;-)
Ik vind persoonlijk een sierproject leuker en mooier, maar het plezier van het in elkaar zetten is ook heel wat waard.
greetzz

Leuk projectje hoor. Ik denk alleen dat je het filmpje niet hier neer mag zetten omdat er BSC en Cobra's in worden afgestoken. Forum regels.......

Gr.

Een kleine opmerking: hier is zeker geen snellont gebruikt?;-) dan heb je pas geweld.
En het hele dorp kwam meegenieten? Klein dorp zeker;-)
Ik vind persoonlijk een sierproject leuker en mooier, maar het plezier van het in elkaar zetten is ook heel wat waard.
greetzz

We hebben gele wassag gebruikt. Volgend jaar wordt het wss rode.
hahah jaa is een klein dorpje inderdaad. Sierprojecten hadden we ook heel veel maar helaas was om 12uur de camera leeg. Heb wel telefoon beeelden maar die kwaliteit is zo teleurstellend dat ik ze niet op internet zet.

Moet ik dan het filmpje weghalen omdat er BSC's in zitten? Of gewoon dat stukje eraf knippen?

Dit is ons doorlontproject van smiddags:
Was een groot spectakel. Heel det dorp kwam mee genieten!

Oordeel zelf.

ik vind het idee erg leuk alleen had er niet voor gekozen om dit zo in een woon gebied af te steken. alleen aan de rook ontwikkeling kan je paniek veroorzaken bij de bewooners. maar goed is mijn mening.

We hebben gele wassag gebruikt. Volgend jaar wordt het wss rode.
hahah jaa is een klein dorpje inderdaad. Sierprojecten hadden we ook heel veel maar helaas was om 12uur de camera leeg. Heb wel telefoon beeelden maar die kwaliteit is zo teleurstellend dat ik ze niet op internet zet.

Moet ik dan het filmpje weghalen omdat er BSC's in zitten? Of gewoon dat stukje eraf knippen?

Je mag het gewoon laten staan hoor, dat stuk met die BSC italia's en cobra's. Er mag alleen niet over gediscusieerd worden op het forum, films zijn gewoon toegestaan!

grtz

Afgelopen jaar het onderstaande met binkies gedaan, was echt een DIK succes. Alles was af gegaan en werkte echt top. Soort hoogmoed, maar dan iets zwaardere knallen (alleen zonder silverstaart helaas).

1tr90n.jpg

Misschien handiger als er een doorlontreactietopic komt? Dan blijft het gewone topic mooi overzichterlijk met alleen foto's.

mvg

WOW dat is nice :D oftewel precies wat dat jogie zegt
met wat voor lont is dat quickmatch?
En hoeveel meter is dat dan?
want dan komt er denk ik ook 1 bij mij:D

WOW dat is nice :D oftewel precies wat dat jogie zegt
met wat voor lont is dat quickmatch?
En hoeveel meter is dat dan?
want dan komt er denk ik ook 1 bij mij:D

Het is inderdaad doorgelont met quickmatch. Je hebt er ongeveer 3 meter quickmatch voor nodig.

101 single shots
18 asian thunders
12 thunderking meter mortiertjes
71 binkies

Filmpje komt misschien nog wel een keer

Vorig jaar 36 stuks test project. Dat ging goed. Dit jaar een wat groter testproject. Ging ook erg goed. Volgend jaar komt er nog iets.
200 binkies, 100 thunderking meter mortiertjes, 30 multi thunderking en iets met mines ertussendoor.

Laatst bewerkt:
Een projectje van 26 Silver Thunders en 24 Asian thunder pijlen. Eerste 10 doorgelont met visco. Daarna 20 doorgelont met wasag geel en tenslotte 20 met quickmatch. Helaas staakte het project tussen de visco en wasag verbinding. Iets waar ik met een ander projectje ook al last van had. Ondanks dat ik het wasag had opengesneden wil de vonk letterlijk niet overspringen:p

Ondanks een keer extra aansteken toch een leuk projectje geworden. Vooral door de verschillende fluittonen vond ik het erg geslaagd. De asian thunder pijlen vond ik ook niet slecht presteren, ik had ze namelijk op de gok gekocht. (wel met dit project in mijn achterhoofd natuurlijk)

2r2szs5.jpg

2uyprfm.jpg

nog een filmpje:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

I don't have photos, so I don't know is this post is in good section.

This year Jorge added a bang to their magical shoot baradge and now it is good enough to made some batteries ;)

Roman Candles Battery:

15 x Magical Shoot Baradge 20 sh
10 x Magical Shoot Baradge 10 sh
4 x Crackling Tail 10 sh
+ slow and fast visco fuse

Cost: about 16 pln (4 euro)

Very nice and colorful effect. I'm curious, what is the price of 12 pcs package of magical shoot baradge in Netherlands? Thanks for the reply in advance.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Here we got 12 candle's (10 schots) for 1 euro, and about 2,50/3 euro for 12 candles (20 shots).

Back
Bovenaan