Doorlont projecten - Foto's

Kwam dit project met romeinse kaarsen tegen op Youtube, er zit aardig wat werk in.:)
Film is van vuurwerkzuipgevaar.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb hem niet aan een boom oid gehangen...maar tussen twee palen van speeltoestellen..in de paal een haak gedraaid en daar het touw aangehangen..
de mat was aan het touw vastgemaakt met tie-raps..ideaal die dingen :D
De knallers vallen er dan 1 voor 1 af op de grond, waar ze ontploffen...dus de lont knalt ook nooit uit op deze manier... :cool:

ik zie dat dit al een oude post is maar ik wou ook een matje bouwen van een paar knallers maar wist niet hoe ik hem op moest hangen en zat er ook al te denken om hem aan een touw te hangen maar brand de touw dan niet door of smelt het niet door door de warmte van de lont?

ik zie dat dit al een oude post is maar ik wou ook een matje bouwen van een paar knallers maar wist niet hoe ik hem op moest hangen en zat er ook al te denken om hem aan een touw te hangen maar brand de touw dan niet door of smelt het niet door door de warmte van de lont?

Wat dacht je van ijzerdraad??
Als je het lont er niet te strak tegen aan taped of ty-rapt werkt dat waarschijnlijk het best :wink:

Gelukkig heb ik nog genoeg lont over van vorig jaar dus kan ik weer wat gaan bouwen.
Wat denken jullie van het onderstaande doorlont-projectje ?

1.
image

2.
image

Welke singleshots ik precies wil gaan gebruiken weet ik nog niet. Maar dat ik de Rebel single shots van Wolff in dit project ga verwerken staat vast. :wink:

Groen lont = Visco
Roze/Rood lont = Snellont (zena)
blauw lont = quickmatch.

De onderlinge afstand wordt ongeveer 1 meter.

best wel grappig :)

Wil je niet 3 verchillende soorten singleshot pakken? dat geeft leuker effect denk ik.

Laatst in 5 minuten een een w-shape plateautje gemaakt voor mijn fonteinen. Ik weet het het ziet er niet uit :P Maar het werkt wel, de ducktape moet er nog wel even af de houtlijm is nu wel droog.

Dit zijn de fonteinen uit het vulcano ass van wolff. De buitenste 2 geven een zilver kleur en de middelste goud.

Je bedoelt elk "platform" en andere single shot ?
Of elk platform 1/3 single shot 1, 1/3 single shot 2 en 1/3 single shot 3 ?

Tip voor je single shot project.

Royal heeft 1 filmpje laten zien van een nieuwe knalpot voor dit jaar.
Daar komt ook een single shot versie van.

Blauwe mines, fluit en titanium boeket. Denk dan toch beter dan de rebel.

Tip voor je single shot project.

Royal heeft 1 filmpje laten zien van een nieuwe knalpot voor dit jaar.
Daar komt ook een single shot versie van.

Blauwe mines, fluit en titanium boeket. Denk dan toch beter dan de rebel.

Hoe kom je aan die wijsheid?

Nou ben ik dan de eerste die al met een doorlont project is begonnen.
Komt ie.

Ik noem ik hem: de doormidden gesneden friet doos knal bak.
Goed onthouden he.

Ik zal even uitleggen wat mijn plan is.

Ik heb eerst 20 Asian thunder doorgelont met wasag lont.
Daarna ga ik 10 Binky's doorlonten met quickmatch.
En als kers op de taart, komen na de Binky's twee knalpotten.
Maar de knalcakes moet ik nog uit een hoge hoed schudden.

20 Asian thunder.
DSC_3371.jpg

DSC_3373.jpg

En de binky's.
DSC_3374.jpg

DSC_3377.jpg

DSC_3376.jpg

Meer foto's volgen van dit project.....

----

Of ik meer doorlontprojecten ga maken, weet ik nog niet.
Ik ben een beetje inspiratieloos en ik ben een beetje onrustig en uit mijn normale doen.

Back
Bovenaan