Doorlont projecten - Foto's

Mooi filmpje! Hier hoor je ook duidelijk het verschil tussen de thunderkings en de asian thunders (qua knal). Voor mij een reden om meer asian thunders te kopen :wink:

Misschien is het beter niet telkens heel de post te quote:wink:

---------------

maar Klopt asianthunders gaan veel harder dan de thunderkings van pyroshopper :)

--pyro99:bye:

Laatst bewerkt:
Sorry typ fout en waar staat dat dan en is dat perse nodig

Als je doorlonten aanklikt, zie je hoe je het moet doen als je het zelf wil gaan doen. Als je een project als de BinkieBlaster van Titanium wil maken is dat nodig ja, want ze kunnen niet vanzelf achter elkaar afgaan.

prachtig bouwwerk titanium! Ik ga bijna precies zon blok maken van de thunderking en monsters van Rubro. Alleen zoveel detaill aan uiterlijk zal ik er niet aan besteden. Hoe jij dat hebt gedaan is echt fenomenaal! Hoe kom je aan dat rode papier?

Ik hoop dat je nog meer knutselwerk gaat fabriceren dit jaar!

Je hebt van dat doorzichtige inpakpapier (folie) die heb je bij de meeste winkels (blokker) ook in het rood en andere kleuren liggen. echt helemaal rood is het trouwens niet. het is meer roze/appart paars achtig. maar zodra je het verwerkt op het blok lijkt het wel gewoon rood :bonk:

Titanium kan je gwn alle lontjes aan elkaar typen of zit er een bepaalt systeem in?

Je kunt wel de lontjes in elkaar overlaten gaan daar zijn de lang genoeg voor maar dat zal niet hetzelfde tempo geven als bij mijn cake. bekijk 1 van de foto's maar is goed daar zie je hoe ik het visco van de binkie verbind met het gele wassag.

Hier nog mijn doorlontprojecten van vorige jaarwisseling:

902a70cf4a6cb71af1d8cdf00ab2aba9_4.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=FMJLXTGXrSU

f0774c6e89e8f48a2b01fc18bb2aa7a6_4.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=7U5bVRg4j7o

De meeste projecten zijn te cute voor woorden:)

Ik citeer uit de foto's: "Jaaa, ik heb 10 Single shotsmortieren doorgelont, super awesome, ik ben eindbaas".

@Bijlage, ik ben technisch weggelegd vandaar de symmetrie, dit is bij de meeste mensen denk ik die dat hebben. Verder is de mijne ook wel schattig toch?:)

Laatst bewerkt:
De meeste projecten zijn te cute voor woorden:)

Ik citeer uit de foto's: "Jaaa, ik heb 10 Single shotsmortieren doorgelont, super awesome, ik ben eindbaas".

@Bijlage, ik ben technisch weggelegd vandaar de symmetrie, dit is bij de meeste mensen denk ik die dat hebben. Verder is de mijne ook wel schattig toch?:)

Dat is behoorlijk symetrisch ja... :p Heb je het ook gefilmd?

Nope, hij faalde, en daardoor niet internetwaardig. Ik zal hem dit jaar proberen te reproduceren.

Heel toevallig had ik jou filmpjes net op youtube bekeken. Heb je ook foto van je project? Altijd leuk :)

Nope, hij faalde, en daardoor niet internetwaardig. Ik zal hem dit jaar proberen te reproduceren.

Heel toevallig had ik jou filmpjes net op youtube bekeken. Heb je ook foto van je project? Altijd leuk :)

je hebt hem überhaupt niet gefilmd, al verliep hij perfect :P

Ik heb het volgend project op het oog een 54 schots knalcake gemaakt van 30 binkie's en 24 Asian Thunders. voeg dit bij elkaar en de cake krijgt de naam "Asian Binkie". ik heb vandaag het lont bestelt en als het goed is is het overmorgen in huis en kan ik beginnen. Door de twee prachtige cakes die Titanium heeft gemaakt wou ik het ook een keer gaan proberen.

het moet er zo uit gaan zien:
het wordt een fan-shaped blok van 9x6 schoten.
de eerste twee rijen worden binkies doorgelont met gewoon visco. gevolgd door drie rijen non-stop roze wasag lont. En de laatste vier rijen met quickmatch met tussen iedere rij een stukje visco lont. dus de cake krijgt een opbouwend tempo. ik neem er foto's van terwijl ik hem aan het maken ben dus binnenkort meer.

Dit jaar (omdat het nu nog kon) een karton binkies besteld. Dus dat wordt zeker weten een leuk doorlont project! Alleen twijfel ik nog over het aantal en de I,V of W shape...

Ik denk een 60 shots projectje in V shape met 20 stuks doorgelont met visco lont en 40 stuks met quickmatch :D

Tips of ideeen zijn altijd welkom!

Ondertussen al een aantal vorderingen gemaakt in mijn doorlont project. zo is er een heel leuk pakketje binnen gekomen met viscolont, roze wasaqlont en na een telefoontje bleek er ook nog een kleine hoeveelheid quickfuse aanwezig te zijn:
img9158e.jpg

goede service trouwens daar bij koopjegadget.nl. Weer lekker de "vuurwerkdoos" naar voren gehaald om de nodige spullen eruit te halen.
img9165r.jpg

en deze mooie dingen mag ik dan allemaal gaan gebruiken voor het projectje:):
img9166yf.jpg

alles naast elkaar gezet en zo moet het dan ongeveer gaan worden alleen dan in fan-shape:
img9171g.jpg

het karton in de juiste maten snijden. Wordt toch een aardig blokje als je zo die platen voor je hebt liggen:)
img9176h.jpg

de voetjes eraf halen viel me trouwens vies tegen bij de binkies. bij de asian thunders ging het nog redelijk makkelijk maar bij de binkies zaten ze soms flink vast.
img9180z.jpg

Ben er ondertussen handiger in geworden en heb ontdekt hoe je ze er makkelijker afhaalt. namelijk de meeste voetjes zitten een beetje scheef zoals op deze foto:
img9182n.jpg

op de plek waar het voetje als je hem ondersteboven houd het hoogst is (dus waar ik mijn duim hou) zit geen lijm en op deze plek kun je hem er het gemakkelijkst af wippen als een kurk van een wijnfles:
img9183p.jpg

Ik hoop dat jullie nog wat aan deze tip hebben. ondertussen ben ik bezig met de binkies op het karton te plakken dus binnekort meer.

Laatst bewerkt:
Was net de binkies erop aan het plakken en ineens schoot me nog een leuk idee te binnen wat ik ook in de cake wou verwerken. ben namelijk op het idee gekomen om bij de overgang van wasaq lont naar quickfuse er nog twee rijen tussen te plakken waarvan de ene rij (6schoten) allemaal naar links schieten en de volgende rij allemaal naar rechts. lijkt mij wel een leuke toegevoegde waarde dus de zesde rij schiet zo: \\\\\\ in een keer en de zevende rij zo: ////// ook in een keer.

Back
Bovenaan