En weer eens niet goed gezocht! Dank!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De eerste twee rijen zijn doorgelont met visco. dan gaat hij over naar roze wasaq lont. de volgend vijf rijen (dus rij3-7) gaan dus met roze wasaq lont waaronder de twee rijen die zo schieten: rij 6:(\\\\\\) rij 7:(//////). de volgende twee rijen met quickmatch met een korte stop tussen iedere rij. en de laatste twee gaan tegelijk doormiddel van quickmatch. ben zelf bang dat het begin met dat visco iets te langzaam gaat, maar dat is iets voor de volgende keer.Hoe gaat die nu precies te werk? De eerste 2 rijen binkies met normaal visco, wat daarna overgaat in 2 rijen binkies met snellont en de rest van de asian thunders ook allemaal met het roze snellont?
Bedankt voor het compliment maar ik heb zelf niet zo een hoge pet van proline. maar dat betekent niet dat het mij niet leuk lijkt om als label ontwerper of zoiets te werken voor een grote fabrikant@TLVD(G) echt nice man, ik denk dat je eens met wat mensen van proline moet gaan praten.
Dat klopt inderdaad. ik heb wellis filmpjes gezien uit china waar ze inderdaad alles erop lijmen dus ook het rode folie en het papier. maar ik ben heel slecht met lijm@TLVD(G)
Ziet erg gek uit! Zo kun je je denk ik uren bezig houden en je hebt een prachtige knaller. Ik geloof trouwens dat het folie wordt gelijmd op het karton
Maar je ziet er niks meer van dus dat maakt niet uit.
Hier je antwoord, stond al in het topic.Dit is toch zo vet gewoon he !
Eerst die binkie blaster, nu deze weer. Ik kan er bijna niet omheen, ik moet er ook een maken
Waar kan je die rode folie halen trouwens?
Hier je antwoord, stond al in het topic.
[URL=http://img832.imageshack.us/img832/7884/imag0187p.th.jpg]image
[/URL]
101 single shots
18 asian thunders
12 thunderking meter mortiertjes
71 binkies
Filmpje komt misschien nog wel een keer