Doorlont projecten - Foto's

Hij is dan eindelijk klaar! de AsianBinkie.
Het is me dan toch gelukt om door de drukte heen van bestellingen maken en bevestigen om dan toch ook nog aan mijn projectje te werken:)
Hier het begin van de cake met de overgang van visco naar wasaq lont:
img9269p.jpg

En de twee helften die nog aan elkaar getaped moeten worden:
img9281m.jpg

Zo moet het er dan ongeveer uit gaan zien:
img92831.jpg

img92911.jpg

Hier dan voor het eerst de volledige cake het ziet er misschien wat lelijk uit met al dat tape maar ik wist geen betere/stevigere manier:
img9300s.jpg

De kartonnen zijkanten erop plakken:
img9301r.jpg

Zo begint het toch al heel wat te lijken ziet er trouwens al gelijk een stuk beter uit dan al dat tape:
img9302r.jpg

img9304a.jpg

Het rode transparant folie maakt het wel echt helemaal af het begint in ieder geval al heel erg te lijken op een cake die je zo in een winkel kan kopen:)
img9307i.jpg

img9309fn.jpg

Het label uitgeprint alleen jammer dat ik niet groter als een A4 formaat kan afdrukken:
img9314f.jpg

Label erop geplakt:
img9315kh.jpg

En tegenwoordig moet het ook allemaal CE gekeurd worden, maar dat is met deze natuurlijk al lang gebeurd:
img9322f.jpg

En zo is hij dan eindelijk af :p
img9324v.jpg

img9333g.jpg

Er staat in ieder geval al een leuk cadeautje onder de kerstboom wat ik maar al te graag alvast zou willen uitproberen:
img93421.jpg

Natuurlijk ga ik hem filmen en zal ik het filmpje hier na de jaarwisseling wel online zetten. Ik ben erg benieuwd hoe hij gaat presteren!

@ TLVD(G):

Prachtig gemaakt man! Zet 'm in de winkel en niemand ziet dat dit een home-made cake is.. :)

Hoe gaat die nu precies te werk? De eerste 2 rijen binkies met normaal visco, wat daarna overgaat in 2 rijen binkies met snellont en de rest van de asian thunders ook allemaal met het roze snellont?

Je brengt me wel op ideeën hier.. Kan geen enkele echte knalcake tegenop.. :D

@TLVD(G)

Ziet erg gek uit! Zo kun je je denk ik uren bezig houden en je hebt een prachtige knaller. Ik geloof trouwens dat het folie wordt gelijmd op het karton ;)
Maar je ziet er niks meer van dus dat maakt niet uit.

Bedankt allemaal voor jullie leuke reactie's:D
Hoe gaat die nu precies te werk? De eerste 2 rijen binkies met normaal visco, wat daarna overgaat in 2 rijen binkies met snellont en de rest van de asian thunders ook allemaal met het roze snellont?
De eerste twee rijen zijn doorgelont met visco. dan gaat hij over naar roze wasaq lont. de volgend vijf rijen (dus rij3-7) gaan dus met roze wasaq lont waaronder de twee rijen die zo schieten: rij 6:(\\\\\\) rij 7:(//////). de volgende twee rijen met quickmatch met een korte stop tussen iedere rij. en de laatste twee gaan tegelijk doormiddel van quickmatch. ben zelf bang dat het begin met dat visco iets te langzaam gaat, maar dat is iets voor de volgende keer.

@TLVD(G) echt nice man, ik denk dat je eens met wat mensen van proline moet gaan praten.
Bedankt voor het compliment maar ik heb zelf niet zo een hoge pet van proline. maar dat betekent niet dat het mij niet leuk lijkt om als label ontwerper of zoiets te werken voor een grote fabrikant:)

@TLVD(G)

Ziet erg gek uit! Zo kun je je denk ik uren bezig houden en je hebt een prachtige knaller. Ik geloof trouwens dat het folie wordt gelijmd op het karton ;)
Maar je ziet er niks meer van dus dat maakt niet uit.
Dat klopt inderdaad. ik heb wellis filmpjes gezien uit china waar ze inderdaad alles erop lijmen dus ook het rode folie en het papier. maar ik ben heel slecht met lijm:) want dan zitten binnen de kortste keren al mijn vinger aan elkaar vanst:D maar je ziet er nu inderdaad niks meer van dus dan maakt het ook niet uit.

Dit is toch zo vet gewoon he !

Eerst die binkie blaster, nu deze weer. Ik kan er bijna niet omheen, ik moet er ook een maken :p

Waar kan je die rode folie halen trouwens?

Wauw, weer zo'n topcake! Het begint gewoon te voelen alsof iedere freak dit gedaan moet hebben voor zn dood :wink: Try Before You Die!
Super gemaakt man! Echt heel vet.. Ben benieuwd naar de film!

Vorig jaar voor het eerst eens 2 palletjesprojectjes gedaan:

Palletproject #1:
7x Starline - Utopia 9sh.
1x Starline - War of the Ghosts 20sh.
1x Fluted Satelite 225 sh.

Foto:
DSC02964.jpg

Palletproject #2:
1x Wolff - Super 4-16
1x Ferro Power Pearls 96
1x Ferro 000
1x Ferro Flower Thunder Battery
1x Lesli - Mystery potje

Foto:
DSC02965.jpg

Mooi rekje!
Steek je alles met snellont af?
want 1 voor 1 gaat al denk ik niet omdat je stijg"vuur" (hoe het ook heet) aan de onderkant van de pijl heb en die dan de andere pijlen aan steekt.

Back
Bovenaan