Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de sfeer enorm mis.. Ik mis de freakacties en de aanbiedingen, het bezig zijn met de lijsten. Het is bijna maart en vorig jaar al bijna 2K besteld rondom deze tijd.. Tot op heden nog niks, eerst maar eens afwachten hoe alles loopt.
Hoe gaan jullie hiermee om? Vind het echt frustrerend merk ik..
Ik ben nog 'groen' in dit wereldje van Freakacties en dat maakt dat het mij misschien minder raakt.
Afgelopen jaar was voor mij een enorme uitschieter en dat budget kan ik niet elk jaar ophoesten.
Dus de collectie zal hoe dan ook kleiner zijn dit jaar, die koopdrang kan ik dus goed onderdrukken.
Mijn hoop? Flash deals 365 net als vorig jaar, die helemaal psycho gaan.
Waar we ook veel vragen over krijgen: komen er dit jaar nog speciale Vuurwerk365 deals met Riakeo. Het antwoord: JA! Zoals al eerder bericht gaan we dit jaar helemaal psycho met Flashdeals. Dus gordels vast en geniet van de rit!

We starten hiermee vanaf 1 september....
Dan is het dus 1 September en heb ik wat centjes apart kunnen zetten.
Ook is het zoals Thunderboy zegt:
Zorgen dat je een andere hobby/hobby's hebt.
Of het budget investeren in Vuurwerk gerelateerde reizen.
Persoonlijk kijk in in deze tijd uit naar het voorjaar, hengels komen weer tevoorschijn. Plannen worden gemaakt.
Dit jaar voor het eerst naar Fallas, dan denk je totaal niet meer aan bestellen/jaarwisseling.
Ik wil de motor hobby & dart hobby weer oppakken.
Beide kosten aardig wat geld en het shift ook je focus een beetje van het vuurwerk af.
Motor = lekker alleen, ultieme vrijheid, kneiter duur als je een mooi apparaat wilt.
Darten = vrouwen in de kroeg, hoef niemand uit te leggen wat dat kan kosten.
En ik ben ook een groot BBQ fan, ook een redelijk dure hobby als je het wat serieuzer wilt doen.
Ja ik zet dus mijn wekker op 07:00 om een pulled pork te maken op de kettle die dan om 18:00 hopelijk klaar is.
Al die tijd zit ik / ben ik in de buurt van mijn BBQ te vinden.
Mocht er daadwerkelijk een streep gaan door consumenten vuurwerk in NL dan zal mijn focus gaan naar BE/DE markten.
Daar ben ik nu al een beetje mezelf aan het oriënteren.
Als het helemaal wegvalt dan gaan we eens kijken of ik een vuurwerktrip kan maken, maar tot nog toe weinig animo voor.
Mijn budget is bij lange na niet dat van jou. Juist daarom was het voor mij een sport om door het jaar heen goede prijs/kwaliteit (smaak) te scoren. En er zijn jaren geweest waarbij de eerste bestelling al in januari de deur uit gingen. Mis dat enorm. Iedere dag even de sites van Freakzaken checken.
Zelfde hier, als was het bij mij alleen afgelopen jaar.
Toen had ik mijn eerste bestelling begin Januari gedaan.
Ik ging er namelijk vanuit dat het waarschijnlijk 'de laatste keer' zou zijn.
Andere uitgaven. Extra muziekfestival in het buitenland, alvast kijken voor Fallas volgend jaar, makkelijker ticket voor concertje doen etc. Extra budget ging altijd op aan vuurwerk, nu gewoon aan andere leuke dingen.
100 %