Dooft jou kaarsje langzaam?

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de sfeer enorm mis.. Ik mis de freakacties en de aanbiedingen, het bezig zijn met de lijsten. Het is bijna maart en vorig jaar al bijna 2K besteld rondom deze tijd.. Tot op heden nog niks, eerst maar eens afwachten hoe alles loopt.

Hoe gaan jullie hiermee om? Vind het echt frustrerend merk ik..
Same. Het blijft niet te bevatten. Super zonde. Onterecht. Jazeker, erg frustrerend. Maar, het leven gaat door.

Hoe gaan jullie hiermee om?
Zorgen dat je een andere hobby/hobby's hebt.
Of het budget investeren in Vuurwerk gerelateerde reizen.

Persoonlijk kijk in in deze tijd uit naar het voorjaar, hengels komen weer tevoorschijn. Plannen worden gemaakt.
Dit jaar voor het eerst naar Fallas, dan denk je totaal niet meer aan bestellen/jaarwisseling.

Beetje bij de dag leven en voor nu ook enorm uitkijken naar Fallas. Misschien nog een ander vuurwerk tripje dit jaar en voor de jaarwisseling zien we het wel. Heb in ieder geval al een klein bestellinkje lopen bij de oosterburen, maar het blijft hopen dat we nog een jaartje extra mogen in NL.

Ben ipv vuurwerk bestellen het geld nu aan het sparen voor Fallas 2027. Binnenkort de vliegtickets alvast bestellen. Eigenlijk denk ik al niet eens meer na over oud en nieuw. Heb er weinig vertrouwen in dat het nog wat wordt qua vuurwerk.

Heb nog een kleine vuurwerkbestelling van vorig jaar bij vrienden in Duitsland staan. Dat haal ik binnenkort op en daar doen we het dan maar mee dit jaar.

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de sfeer enorm mis.. Ik mis de freakacties en de aanbiedingen, het bezig zijn met de lijsten. Het is bijna maart en vorig jaar al bijna 2K besteld rondom deze tijd.. Tot op heden nog niks, eerst maar eens afwachten hoe alles loopt.

Dacht vandaag er nog aan toen me salaris binnenkwam, voelt raar om rond deze tijd van het jaar niet te bestellen bij Nederlandse webshops. Ik heb inmiddels wel al wat bestellingen staan, de rode lijn in de afhaaldagen is al getekend en zo nu en dan nadenken over de finale voor dit jaar. Zoals mr. Rens altijd zei; we laten ons niet kennen, we gaan gewoon maar door!

Weet niet of Duitsland voor jou een optie is, maar misschien helpt een bestelling in Duitsland een beetje tegen de frustratie. Genoeg webshops waar je urenlang kan spenderen

Ik mis de sfeer ook maar weiger om de handdoek al in de ring te gooien ik heb dan ook al diverse bestellingen gedaan al zijn de meeste van mijn favoriete winkels nog gesloten. Verder natuurlijk zoveel mogelijk op andere manieren van vuurwerk genieten, filmpjes kijken van nieuwe producten, de shops die open zijn regelmatig afstruinen, hier op het forum rondhangen, showtje plannen en natuurlijk wat tripjes ondernemen. Voorlopig staan Malta en Masters de Feu in ieder geval op de agenda, dingen om met enige zekerheid naar uit te kijken. En volgend jaar dan moet Fallas er toch echt maar eens van komen en wellicht een tripje naar Italië.

Ik geniet er dus anders van dan voorgaande jaren, misschien ook wel minder onder de streep vanwege het gezeik en de onzekerheid, maar de hobby opgeven ben ik echt nog niet van plan.

Back
Bovenaan