Waltr
VWC lid
Ben daar ook mee gekapt tijd geleden. Sindsdien gaat het weer prima met mn bloeddruk.Ik raad het je aan. Bevalt ontzettend goed. De wereld is gek, dat hoef ik niet iedere dag te horen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ben daar ook mee gekapt tijd geleden. Sindsdien gaat het weer prima met mn bloeddruk.Ik raad het je aan. Bevalt ontzettend goed. De wereld is gek, dat hoef ik niet iedere dag te horen.
Wel jammer in die wereld rond te lopen en dagelijks te werken met mensen die er helemaal in op gaan, en dat weer op mij afwentelen. Hoe vaak ik mensen laatste jaar nog heb moeten uitleggen hoe hoe het politieke systeem, en specifiek van wetgeving, werkt...Ik raad het je aan. Bevalt ontzettend goed. De wereld is gek, dat hoef ik niet iedere dag te horen.
Sterkte daarmee Pyro!naarmate ik ouder word een nieuwe dementie krijgt.
oepsssss...aangepast.Sterkte daarmee Pyro!
En zo is het.. oud en nieuw zonder eigen siervuurwerk kan ik mij niet voorstellen. Naar het buitenland gaan om daar af te steken is het laatste wat ik doe, onze NL traditie straks (geweldloos) verdedigen, dat is wat er moet gebeuren. Met z'n allen als liefhebbers laten zien dat een verbod (gebaseerd op non- en politiekcorecte argumenten) niet werkt en niet te handhaven is. Het zal op den duur met veel minder zijn maar de lucht zal hier kleuren tijdens de toekomstige jaarwisselingen.Vlammetje brand net zoals altijd. Oud en nieuw is met familie, vrienden en buren op straat gezelligheid. Met een vuurtje en vuurwerk. En dat gaat zeker de komende jaren echt niet veranderen. Het belangrijkste vind ik de kinderen deze traditie meegeven.
Ik zie mijzelf de jaarwisseling ook echt niet in het buitenland vieren omdat ik daar dan legaal vuurwerk zou mogen afsteken. Het hoort gewoon hier en ik ga me niet weg laten jagen. Bovendien is de politie toch druk bezig met alle mongolen die er echt een klerezooi van willen maken tijdens de jaarwisseling. Laat ze die nou maar eens een keer echt goed aan gaan pakken.....
Ik ben daar mee gestopt, maar... We waren gisteren bij vrienden voor een nieuwjaarsborrel. Ging natuurlijk over vuurwerk. Of ik nog pijlen en knallers had afgestoken. Toen ik zei dat dat sinds 2020 verboden was werd ik iets te dom aangekeken en dat was niet zo want ze hoorden al heel lang die knallen.Wel jammer in die wereld rond te lopen en dagelijks te werken met mensen die er helemaal in op gaan, en dat weer op mij afwentelen. Hoe vaak ik mensen laatste jaar nog heb moeten uitleggen hoe hoe het politieke systeem, en specifiek van wetgeving, werkt...![]()
Dat kon nog eens vies tegenvallen, de meeste mensen zijn gehersenspoeld door alle negatieve media berichtgeving omtrent vuurwerk. Denk dat er genoeg mensen zijn die er geen moeite mee hebben je erbij te lappen als ze de kans krijgen.Ik lees hier wel een hoop drama. Ik denk als jij op oudjaarsdag wat potjes van de Duitse supermarkten afsteekt daar geen haan naar kraait.
Klopt. Ben het deels met je eens maar als jij de laatste 3 dagen pas in bezit hebt net als duizenden anderen dan is er alsnog te weinig bezetting om iedereen langs te gaan.Dat kon nog eens vies tegenvallen, de meeste mensen zijn gehersenspoeld door alle negatieve media berichtgeving omtrent vuurwerk. Denk dat er genoeg mensen zijn die er geen moeite mee hebben je erbij te lappen als ze de kans krijgen.
Zelfde hier man de lol is er ver vanaf! Social media en raddraaiers hebben het verpest ik moet de heletijd op me tenen lopen heb zelfs anoniem melding gehad maar gelukkig stonden ze aan de verkeerde deurDit was mijn laatste jaar, veel te veel gedoe in de wijk waar ik woon. Plan is nu met het gezin met oud en nieuw met vakantie te gaan.
De hele maatschappelijke discussie, dat maakt me gewoon moe. Het continu moeten verdedigen van mijn keuzes en het verhaal omtrent veiligheid.