Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ook daarmee mag je geen overlast veroorzaken. En juist dat is een iets te subjectief begrip.Gewoon F1 stoken. Weet jij waar ie woont dan?![]()
Vakantiehuisje boeken met het gezin/de vriendin/de fam. Dat ga ik ook doen, mocht het zover komen en mits DE niet direct mee doet.Bij een verbod zal het voor mij klaar zijn, ik mag mijn VGB absoluut niet kwijt raken, en in Cat 1 ligt mijn interesse totaal niet, dus zal het helaas moeten houden bij bezoeken van vuurwerkshows.
Vakantiehuisje boeken met het gezin/de vriendin/de fam. Dat ga ik ook doen, mocht het zover komen en mits DE niet direct mee doet.
Vast, maar zal niet zo'n vaart lopen dat ze het parallel verbieden met Nederland (eigen invulling). Dus lekker genieten in DE.Dat is wel een idee inderdaad maar denk dat DE ook snel gaat volgen
Zeer herkenbaarNormaal slaap ik in december wel eens wat minder i.v.m. de "vuurwerk stress", maar dat heb ik afgelopen nacht in februari al ervaren. Ik kan me niet indenken dat het werkelijk zou gebeuren dat er een verbod komt in Nederland.
Om de stress van me af te schrijven ga ik maar even weer wat partijleiders mailen met de boodschap, dat als er een verbod komt, ik me in tegenstelling tot nu, niet meer aan de regels ga houden. Als de goeden onder de kwaden moeten lijden, dan ga ik met de kont tegen de krib !!
Ook zal ik uit protest PVV gaan stemmen. (denk ik)
Klikdiscipline (en ontvolgen)Is er een mogelijkheid om dit topic te negeren?