Disturbed

Dat heb je vaak met dit soort assortimenten, rustig schot voor schot. Maar ziet er wel goed uit zo op die beelden. Ook met wat wind houdt het het aardig. Ergens hoop je zo'n set volgend jaar in de freakactie voorbij te zien komen voor een aardige prijs.

Deze ook gezien tijdens de show en maakte op mij een goede indruk, goede spreiding en erg harde burst! €100-€120,- zeker waard:tongue2:

Eigenlijk is deze me helemaal ontschoten maar een maat van me nam hem mee! Echt regelrechte toppers ( misschien ook wel dat ik niet had verwacht dat dit eruit kwam )! Filmpjes volgen nog.

Ik heb het hele Disturbed pakket geschoten, wat een belachelijke top cakes zeg!

Natuurlijk is de adviesprijs van 200 euro hoog. Maar Wolff perst hier het maximale uit 19s 30mm cakes. Dikke boeketten, unieke combinaties en keiharde klappen. Zoek je een top assortiment, dan heb je deze bij de Disturbed gevonden.

Inderdaad een fraai assortiment!

Zoals die cake neergezet is op het eerste filmpje is op z'n zachtst gezegd "niet handig". Ik heb zoiets als eens fout zien gaan, cake ging aan de wandel bij ieder schot, viel er uiteindelijk vanaf en begon dus horizontaal te schieten waarbij de richting na ieder schot weer anders was. Paniek en 2 mensen met letsel!

Ik heb het hele Disturbed pakket geschoten, wat een belachelijke top cakes zeg!

Natuurlijk is de adviesprijs van 200 euro hoog. Maar Wolff perst hier het maximale uit 19s 30mm cakes. Dikke boeketten, unieke combinaties en keiharde klappen. Zoek je een top assortiment, dan heb je deze bij de Disturbed gevonden.

Zo heb ik ze ook ervaren. Darksoul heeft later dit jaar vast de films wel van het assortiment dat we live ervaren hebben.

Hier zijn dan mijn straatfilms van dit complete pakket! Ik was echt aangenaam verrast door dit assortiment. Het heeft in alle zes de cakes echt enorm harde klappen, en de boeketten knallen lekker laag en groot. Echt een heel goede serie.
Drie cakes zijn los gefilmd. De vierde film bevat drie cakes achter elkaar. Ik heb helaas niet genoteerd in welke volgorde ze werden geschoten. In de films zit nog wat gratis commentaar :p

Deze zojuist besteld, ben erg benieuwd! Had altijd de Big19 van Valk, maar daar kom ik niet dit jaar. Deze dus maar eens proberen, zien er goed uit op film.

Back
Bovenaan