omepje VWC Moderator Forumleiding 20 jan 2019 #101 Op bovenstaande film komt hij heel erg gaaf over zeg. Kleuren zijn zeer goed uitgevoerd. Tog maar eens in de gaten houden deze.
Op bovenstaande film komt hij heel erg gaaf over zeg. Kleuren zijn zeer goed uitgevoerd. Tog maar eens in de gaten houden deze.
R Rooie VWC lid 3 feb 2019 #103 Ik heb er ook 2 tegelijk geschoten. Echt een super dikke cake! Harde beurst en grote boeketten. Op het filmpje van RaideR is dat goed te zien. Voor dit jaar weer 2 besteld.
Ik heb er ook 2 tegelijk geschoten. Echt een super dikke cake! Harde beurst en grote boeketten. Op het filmpje van RaideR is dat goed te zien. Voor dit jaar weer 2 besteld.
happy4ever1968 VWC lid 3 feb 2019 #104 Heb er voor dit jaar ook 3 stuks. Deze ga ik in w-shap schieten.
Mattenfreak Administrator Forumleiding 3 feb 2019 #105 Toch maar eens in de gaten houden in de acties, want ziet er toch wel fraai. Blijf het label ook echt te gek vinden.
Toch maar eens in de gaten houden in de acties, want ziet er toch wel fraai. Blijf het label ook echt te gek vinden.
Pyro Is Art VWC lid 4 sep 2019 #107 Blijft inderdaad een toppertje. Flinke burst en dito boeketten. Onze oud en nieuw film van de Distraxion:
Blijft inderdaad een toppertje. Flinke burst en dito boeketten. Onze oud en nieuw film van de Distraxion:
S simansays VWC lid 1 jan 2020 #108 Blijft een prima multicolour cake Bijlagen 20191230_143756.jpg 176,8 KB · Weergaven: 0
Beastmode VWC lid 20 okt 2021 #111 ajaxciedjuhh zei: deze staat niet meer op de site van Vuurwerktotaal ? Klik om te vergroten... Ik meen dat deze uitloop is. Not sure...
ajaxciedjuhh zei: deze staat niet meer op de site van Vuurwerktotaal ? Klik om te vergroten... Ik meen dat deze uitloop is. Not sure...