Distraxion

Ik krijg de ES 2.0 als vervanger. Weet iemand welke cake ik dan het beste uit deze ES serie kan nemen die een beetje in de buurt van Distraxion komt?

Ik krijg de ES 2.0 als vervanger. Weet iemand welke cake ik dan het beste uit deze ES serie kan nemen die een beetje in de buurt van Distraxion komt?

Kan je niet met elkaar vergelijken. Als je iets wil hebben wat er op lijkt moet je toch voor de Massive of Color Change gaan.

Daar zou ik niet mee akkoord gaan, welke winkel is het, misschien kunnen we je helpen door even mee te kijken ?

Ja de eerste batch was nog goed begreep ik. De genen die eerder hadden besteld konden deze nog krijgen. Maar ik kon deze niet meer extra bij bestellen. Dus de mensen die er vroeg bij waren en waar al geleverd is hebben geluk.

Bij Steenbergen heb ik een extreme salute 2.0 als vervanger gehad. Ook leuk, al had ik liever de massive :)

Ik kreeg ook de Extreme Salute 2.0. Dealer vertelde dat ze die in plaats van de Distraxion kregen geleverd. Ik heb gewoon netjes gezegd dat ik liever de Massive wou en dit was geen probleem.

Bij vuurwerkbestel. Ik heb deze gewonnen dus ik kan dan moeilijk een andere cake eisen lijkt mij.

Ik had deze ook gewonnen, maar van VWT een nieuw afhaalbewijs gekregen voor een Capital. In de winkel begonnen ze ook over de ES 2.0, maar ik heb ze op het nieuwe afhaalbewijs gewezen, toen vonden zij ook de nieuwe order met de Capital, dus ik kreeg gewoon een Capital mee. Deze winkel had de nieuwe order voor Capital pas laat doorgekregen, dus nog niet verwerkt.

Keurig geregeld uiteindelijk!

Back
Bovenaan