Distraxion

Die zullen wij ook meegeven inderdaad, of iets anders dat qua effect vergelijkbaar is. Is dit niet beschikbaar dan gaat het in overleg met de klant.

Afgekeurd en toch nog schieten! Snap ik niet! Afgelopen week ook al een paar winkels die nog steeds de afgekeurde producten te koop hadden staan!

Geschoten in Benthuizen!

Afgekeurd en toch nog schieten! Snap ik niet! Afgelopen week ook al een paar winkels die nog steeds de afgekeurde producten te koop hadden staan!

Ik snapte hem gister avond ook niet helemaal toen ik hem hoorde omroepen en hem zag schieten, ik zat er ook over na te denken en dacht dat ik mij waarschijnlijk had vergist tot ik jouw post net las.
Waarom deze is afgekeurd is voor mij een raadsel want ik kon niet geks ontdekken, het enige gekke wat ik zag is dat hij niet zo spektaculair over kwam als de importeurfilmpjes etc en dat ik deze cake ook bij een eventuele goedkeur toch links zou laten liggen.

Oh egt jammer hoor had deze cake ook besteld welke cake krijgen we er voor in de plaats?

Dat is denk ik bij elke winkel verschillend, wel weet ik uit ervaring dat je recht hebt op een gelijkwaardig product met minimaal de zelfde prijs. Vaak wordt er door veel winkeliers een produkt aangeboden die een stukje duurder is. Laat je dus niet afschepen met een flut cake of anders gewoon geld terug.

Oh egt jammer hoor had deze cake ook besteld welke cake krijgen we er voor in de plaats?

Bij vuurwerktotaal geven ze de Capital ervoor in de plaats, sowieso bij de winacties. Verder kun je over 't algemeen wel met de winkelier daarover iets afspreken als je zelf liever een andere zou ontvangen. Vraag ook gerust om een (iets) duurdere, dat zal gene probleem zijn.

Te hard kan niet in onze ogen. Ik zou een Massive wel een waardige vervanger vinden, de Capital niet omdat die een ander effect heeft.

Deze is afgekeurd omdat deze net iets te hard ging

Hebben ze hem in een besloten ruimte getest of zo ? pfffffff

Het lijkt er steeds meer op dat ze de laatste jaren de meest gewilde artikelen afkeuren, ik noem het geen toeval maar meer meekijken op de fora ?

Back
Bovenaan