Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Toch vraag ik het me af: gaan jullie nu vooral naar Duitsland voor de prijs/kwaliteit verhouding of is het vuurwerk daar ook echt beter? Vorig jaar had mijn overbuurman alles in Duitsland gehaald, vooral groot spul, maar hij kon met z'n vuurwerk bij lange na niet tippen aan mijn (voornamelijk) rubro-boxen.
Over het algemeen ligt de kwaliteit van het Nederlandse vuurwerk een stuk hoger, maar in Duitsland kun je ook wel pareltjes vinden zoals Tanz der Vampire, Angry wolf (Night Howler), Golden Rain. En je hebt natuurlijk Alligator, Poison. Geen grote uitwerking maar wel een goede prijs kwaliteits-verhouding. Daarnaast zijn de fonteinen, zoals de Gold-Silver Stars een stuk beter als in Nederland.
Als je van te voren je huiswerk doet kun je erg leuk vuurwerk scoren in Duitsland. En het is natuurlijk ook een dagje uit
Klopt volgens mij niet helemaal, Lidl is volgens mij weg in Emmerich.
Gezien het item van RTL Nieuws dat gedraaid werd bij de LIDL in Emmerich lijkt me dit niet geheel correct...