Duitsland

Toch vraag ik het me af: gaan jullie nu vooral naar Duitsland voor de prijs/kwaliteit verhouding of is het vuurwerk daar ook echt beter? Vorig jaar had mijn overbuurman alles in Duitsland gehaald, vooral groot spul, maar hij kon met z'n vuurwerk bij lange na niet tippen aan mijn (voornamelijk) rubro-boxen.

Over het algemeen ligt de kwaliteit van het Nederlandse vuurwerk een stuk hoger, maar in Duitsland kun je ook wel pareltjes vinden zoals Tanz der Vampire, Angry wolf (Night Howler), Golden Rain. En je hebt natuurlijk Alligator, Poison. Geen grote uitwerking maar wel een goede prijs kwaliteits-verhouding. Daarnaast zijn de fonteinen, zoals de Gold-Silver Stars een stuk beter als in Nederland.
Als je van te voren je huiswerk doet kun je erg leuk vuurwerk scoren in Duitsland. En het is natuurlijk ook een dagje uit

Over het algemeen ligt de kwaliteit van het Nederlandse vuurwerk een stuk hoger, maar in Duitsland kun je ook wel pareltjes vinden zoals Tanz der Vampire, Angry wolf (Night Howler), Golden Rain. En je hebt natuurlijk Alligator, Poison. Geen grote uitwerking maar wel een goede prijs kwaliteits-verhouding. Daarnaast zijn de fonteinen, zoals de Gold-Silver Stars een stuk beter als in Nederland.
Als je van te voren je huiswerk doet kun je erg leuk vuurwerk scoren in Duitsland. En het is natuurlijk ook een dagje uit

Can't agree more!
Je moet even goed uitzoeken, maar er zitten zeker pareltjes tussen voor weinig geld (Painted Sky bij Lidl, 50 shots 16 euro?!)

Voor mensen die de grens over gaan bij Zevenaar of Nijmegen, ik heb een lijstje gemaakt van de Aldi's (Süd), Lidl's, Norma's, Kaufland's en Kodi's in een paar dorpen (vlak) over de grens. Hij is niet erg compleet wat betreft verschillende winkels en/of dorpen, maar dit is waar ik heen ga. Beter iets dan niets toch? Misschien help ik hier iemand mee.

Rees
Lidl: Florastraße 3a, 46459 Rees
Aldi: Vor dem Delltor 13, 46459 Rees
Norma: Bahnhofstraße 32, 46459 Rees

Kalkar
Lidl: Bahnhofstraße 32, 46459 Rees
Aldi: Xantener Str. 15, 47546 Kalkar

Kleve
Lidl: Van-den-Bergh-Straße 60-62, 47533 Kleve
Lidl: Materborner Allee 61-63, 47533 Kleve-Materborn
Aldi: Norbertstraße 2, 47551 Bedburg-Hau
Aldi: Querallee 13, 47533 Kleve
Aldi: Emmericher Str. 237, 47533 Kleve
Aldi: Hoffmannallee 31, 47533 Kleve
Norma: Baumannshof 1, 47551 Bedburg-Hau
Kaufland: Flutstraße 81, 47533 Kleve
Kaufland: Olmerstraße 1, 47533 Kleve
Kodi: Herzogstraße 21, 47533 Kleve
Kodi: Hoffmannallee 41C, 47533 Kleve

Emmerich
Lidl: Wardstraße 2, 46446 Emmerich am Rhein
Aldi: Bahnhofstraße 12, 46446 Emmerich am Rhein
Kaufland: Normannstraße 31, 46446 Emmerich am Rhein
Kodi: Kaßstraße 46, 46446 Emmerich am Rhein

Xanten
Lidl: Hagdornstraße 1, 46509 Xanten
Aldi: Sonsbecker Str. 21, 46509 Xanten
Kodi: Markt 34, 46509 Xanten

Bron: https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1GEAfn91U7jh7FiQiuawiQ_EFTuI&ll=51.688504586709726%2C6.403995133115359&z=12

Welke is aan te raden bij de Lidl? : Titanium, Thunderstorm of Spotlight?
Of zijn er nog andere aanraders?

En jammer dat de Chicago niet meer bij Aldi te koop is.
Nog aanraders als vervanger?
Of is bijv. de Titanium van de Lidl een goede vervanger?

Ik moet morgen toevallig in de buurt van Nijmegen zijn, Iemand een idee of het nog de moeite waard is rond een uur of 1, Kleve/Kalkar. Misschien dat het wat minder druk is vanwege de 3e dag?!
Het is echt puur toevallig dat ik daar moet wezen, dus dacht kan nog mooi eens een kijkje nemen en wat extra's 18:00 spul pakken..

Altijd de moeite waard ze doen het op zijn Nederlands bestel lijst afgeven met je kar dan vol terug met veel mooi spul.bij lidl een fontijn voor onder 10 euri die minuten blijft gaan.

Ik heb mij goed vermaakt met de cubes va lidl maar buiten de knal en vorm om vond ik de lontjes iets leuks hebben,voor mij persoonlijk vond ik dat nog een extra effect. Dus voor mij 2 effecten voor de prijs van een. :p

Back
Bovenaan