Zena Triumph [Uitloop 2023]

Prachtig gefilmd, Kwintos!
Zie dat de effecten hetzelfde zijn gebleven. Is de burst als vanouds?

Het is niet mijn film maar zag dat de effecten iets ander waren zit nu ook blauw/groen bij het goud.
Blijft 1 van de mooiste blokjes op de markt vind ik toch wel. :)

maximale grote aangezien de tubes gewoon 30mm zijn.
De 2016 versie is ook makkelijker door te lonten heb ik net gezien, de hoofd en reserve lont van cake 2 hebben ze omgewisseld vergeleken met cake 1 dus sluiten ze precies aan. Dat was met de vorige productie niet zo.

Ik heb er niet op gelet welke versie ik had maar wat ben ik blij dat ik deze vanmiddag bij het ophalen van mijn bestelling en nog bijgenomen heb. Was een van de toppers van de avond, komt volgens jaar gegarandeerd weer op de lijst. Tempo, burst, uitwerking van de effecten is gewoon top.

Tweede cake wilde niet meewerken.. snellont was te kort om los af te steken, daarnaast was de snellont gewoon kapot.

Was weer top, vooraal de boeketen met de blinkers blijven erg goed.
Voorheen was dit een van de moeilijkere bakken om door te lonten maar met de nieuwe versie erg simpel, lonten zaten naast elkaar en hoefde de cake helemaal niet ver open te maken aangezien de visco over ging in quick fuse.

Ben nog steeds benieuwd, staan nog in de schuur, zijn wel kleinere potten dan de revolution potten. Maar Triumph schat ik toch hoger in

vorige jaar al lekker, dit jaar weer echt een topper. echt grote en mooie boeketten, schoot hem na de revolution en dat was duidelijk de juiste volgorde.

Gister nog voor 40 euro meegenomen bij Valk. De nieuwe versie met de vierkante in plaats van rechthoekige cakes was goed door te lonten. Ontzettend gave bak weer. Dit is wel een blijvertje in de collectie

Super blij dat ik deze op het laatste moment nog heb mee genomen. Wat een super goeie cakebox blijft dit. Mooie variatie aan effecten, goede borstknal, verschillende schietrichtingen. Alleen kon ik de cakes niet doorlonten in de doos zelf, is al jaren zo volgens mij.

Back
Bovenaan