Distractor Box

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1123
Artikelnaam: Distractor Box
Bruto Gewicht: ... gram
Netto kruitgewicht: 1740 gram
Aantal schoten: 116 schoten
Effectomschrijving: nnb
Max. tube diameter: 25mm
Afmeting: nnb
Stijghoogte: 20 meter
Kartoninhoud: 1/5
Adviesprijs / Voorverkoopprijs: € 189.95 / € 169.95
O.a. te koop bij: Vuurwerktotaal.nl
1123-distractor-right.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Fantastische box, prachtige mix van (unieke) effecten en wat een mooie combinatie van een waaiersalvo met goud en tegelijk een salvo crossettes!

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi ding, zeker die combinatie van crossettes en goud. Alleen crossettes vind ik altijd wat saai maar op deze manier echt heel vet.

Hele mooie box zeg, erg leuk gedaan met die crossettes.
Tempo is ook erg fijn.

Net voor mij de topper op de demo. Mooiste nieuwe item van Vuurwerktotaal. Vleugje Capital, vleugje Hallucinator met een prachtige goudwaaier incl crossettes! Heel mooi!

Mooie box maar prijs bevalt me toch niet helemaal. Ik vraag mij af wat deze zou hebben gekost wanneer het geen compound was.

Mooie box maar prijs bevalt me toch niet helemaal. Ik vraag mij af wat deze zou hebben gekost wanneer het geen compound was.

Ben het met je eens. Ik vind het een zeer mooie box die veel variatie laat zien, maar dan geef ik liever 2 tientjes meer uit voor de hardstyle box. Die is agressiever en duurt een stuk langer. Maar dat is mijn voorkeur :)

Dikke box hoor, prijs is wel wat aan de hoge kant, ze spelen er nu goed op in om compound hoger te prijzen, zal met de jaren straks wel weer minder worden.

Dikke box hoor, prijs is wel wat aan de hoge kant, ze spelen er nu goed op in om compound hoger te prijzen, zal met de jaren straks wel weer minder worden.

Ik zie elk jaar de prijzen eigenlijk alleen maar stijgen, dus ik ben benieuwd Koen.

Ik zie elk jaar de prijzen eigenlijk alleen maar stijgen, dus ik ben benieuwd Koen.

Ik zie toch ook veel boxen die steeds goedkoper worden, oftewel boxen die op de markt komen met een lagere prijs, compound is dit jaar de nieuwe Hype, ook hier van zullen de prijzen wel weer scherper worden. als de markt groter is kwa aanbod in de komende jaren

Van de nieuwe boxen van Vuurwerktotaal vind ik deze toch wel de mooiste. Prachtige mix aan effecten.
Ik laat deze echter aan mij voorbij gaan. Ik vind de prijzen van boxen van Vuurwerktotaal aan de hoge kant, los van het feit of ze de prijs wel of niet waard zijn. En als ik het goed heb vallen ze ook vaak buiten de kortingsacties van de winkeliers. Mijn opmerking geldt niet voor de losse cakes,

Beste vuurwerkliefhebbers,

Wij hebben nieuws over de Distractor box. Helaas bleek bij de testen in China dat het crossette-effect wel erg dicht bij de grond kwam. Omdat veiligheid bij ons hoog in het vaandel staat hebben wij een moeilijke beslissing moeten nemen. Wij hebben er voor gekozen om de crossette in dit product te vervangen door een ander effect dan wij in eerste instantie hebben laten zien tijdens onze demo. De films die toen gemaakt zijn kloppen dus niet met het product zoals wij het gaan verkopen. Wij vinden zelf dat de box ook met deze noodzakelijke aanpassing nog steeds prachtig is! Onze webshop gaat zeer binnenkort weer open en uiteraard is ook deze box dan te bestellen i.c.m. een spectaculaire openingsactie!

Bekijk ‘m zelf:

Was slimmer geweest om de crossettes bijv door cactus effect te vervangen bijv. Nu is het weer een standaard, wel erg mooi, cakebox geworden .

Het ziet er nog steeds heel dik uit hoor! Wel zonde, want crosette is een zeldzaamheid, zeker in goede uitvoering...

Back
Bovenaan