Distractor Box

Vind de beslissing eigenlijk wel vreemd. Wanneer blijkt dat de crossettes bijna tot aan de grond komt dan zou je toch verwachten dat jullie daar iets aan zouden doen? Is er te weinig stijglading gebruikt en kan dat aangepast worden, waarom dat dan niet doen? Enfin, om dit effect weg te laten was volgens mij helemaal niet nodig.

Hmm, vind dat wel een echte downgrade van de box, vond juist dat element zo dik.
Het is een logische keuze, afkeur wil je niet riskeren, maar ik vind hem wel minder zo.

Vind hem ook een stukkie minder zo helaas, die crossettes deden het hem.
Nog een leuke box, maar niet meer wat ie was met crossettes.

Beste vuurwerkliefhebbers,

Wij hebben nieuws over de Distractor box. Helaas bleek bij de testen in China dat het crossette-effect wel erg dicht bij de grond kwam. Omdat veiligheid bij ons hoog in het vaandel staat hebben wij een moeilijke beslissing moeten nemen. Wij hebben er voor gekozen om de crossette in dit product te vervangen door een ander effect dan wij in eerste instantie hebben laten zien tijdens onze demo. De films die toen gemaakt zijn kloppen dus niet met het product zoals wij het gaan verkopen. Wij vinden zelf dat de box ook met deze noodzakelijke aanpassing nog steeds prachtig is! Onze webshop gaat zeer binnenkort weer open en uiteraard is ook deze box dan te bestellen i.c.m. een spectaculaire openingsactie!

Bekijk ‘m zelf:

Bij de demo van Toschpyro zaten er wel crosettes tussendoor?

Demo Duitsland 4 november 2017 Toschpyro

Jammer, het is nog steeds een mooie box maar die crossettes waren toch wel het kersje op de taart. Wel netjes dat jullie het hier melden trouwens.

Beste vuurwerkliefhebbers,

Wij hebben nieuws over de Distractor box. Helaas bleek bij de testen in China dat het crossette-effect wel erg dicht bij de grond kwam. Omdat veiligheid bij ons hoog in het vaandel staat hebben wij een moeilijke beslissing moeten nemen. Wij hebben er voor gekozen om de crossette in dit product te vervangen door een ander effect dan wij in eerste instantie hebben laten zien tijdens onze demo. De films die toen gemaakt zijn kloppen dus niet met het product zoals wij het gaan verkopen. Wij vinden zelf dat de box ook met deze noodzakelijke aanpassing nog steeds prachtig is! Onze webshop gaat zeer binnenkort weer open en uiteraard is ook deze box dan te bestellen i.c.m. een spectaculaire openingsactie!

Bekijk ‘m zelf:

Niet zo raar, de verkoopvoorraad is nog onderweg vanuit China. Deze komt uit dezelfde vooruit gestuurde exemplaren als op de NL-demo's in september jl...

Alleen vraag ik het mij af of dat toschpyro hiervan op de hoogte is geweest omdat er tijdens de demo niets over vermeldt is.

Hopelijk komt er nog een filmpje van deze box voor de verkoop begint, ben namelijk heel benieuwd hoe hij er nu gaat uitzien.
Bij Toschpyro vond ik cake 1 een drama en was ik ook niet echt gecharmeerd van nummer 3. Maar die waaiers er tussendoor in het China filmpje vond ik waanzinnig.

Wel grappig om er een straat filmpje van te zien, want nu vind ik cake 1 ver uit het beste overkomen met zijn mooie gold into purple. Daar na weet ik eigenlijk niet hoe ik het moet omschrijven, maar echt boeien kan de box mij op een of andere manier niet meer. Had er misschien meer van verwacht. De prijs vind ik behoorlijk, zeker als je naar veel andere boxen van VWT, die ik vele malen beter vind en veel goedkoper zijn.

Dit was wel een prima box, schoot juist eerder door dan dat ie stil viel. :)
Mooie rambak, in een freakactie zeker interessant om mee te pakken.

Dikke box hoor! De verschillende soorten goud, de afwisseling I-shape en fanshape, en de combi van het goud met de groene en rode peonies staan me erg aan!

Back
Bovenaan