Vuurwerk Outlet Haulerwijk

Misschien een vraag die al gesteld is maar komen er ook Rubro boxen op de site?

In het topic: [Freakactie 2017] Vuurwerk Outlet, is op 31 mei 2017 door Nitraat12 al uitleg gegeven over de assortimentsamenstelling van onder andere Vuurwerk Outlet Haulerwijk.

Nitraat12 zegt in dit topic het volgende:
Middag Outlet Freaks,

Welke importeurs zullen in welke vestiging verkocht worden?

Haulerwijk:
- Vuurwerktotaal
- Rubro
- Pangu
- Evolution
- Cafferata
- Wolff
- Broekhoff (op=op)
- Outlet Specials
- Vuurwerkmania

Rubro Vuurwerk wordt dus verkocht in Haulerwijk. Daarnaast geeft Nitraat12 ook aan dat er t.z.t. nog assortiment wordt aangevuld. Hierdoor is het waarschijnlijk dat er ook Rubro cakeboxen op de site zullen verschijnen.

http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?46077-Freakactie-2017-Vuurwerk-Outlet&p=879906&viewfull=1#post879906

Hierboven de link naar het betreffende tooic en eerder genoemde bericht, zoals ook Mavcovic aangaf.

Heb eigelijk nog nooit vuurwerk zo ver van te voren besteld maar is dit ook nog in oktober/november allemaal beschikbaar?

Prachtige aanbieding Bad #ss Box alleen is 500km rijden beetje overdreven.
Vanaf welk bedrag doen jullie bezorgen? :wink::p

Laatst bewerkt door een moderator:
Eerder deze avond een bestelling bij Haulerwijk en bij Vierhuizen gedaan, van beide nog geen orderbevestiging gehad. Iemand enig idee of het wat langer kan duren ?

ik heb ze inmiddels ontvangen! inderdaad staat er geen afhaaltijd bij maar ik ga er van uit dat hun die wel door hebben gekregen

Heb eigelijk nog nooit vuurwerk zo ver van te voren besteld maar is dit ook nog in oktober/november allemaal beschikbaar?

Het is bij dit soort aanbiedingen altijd de vraag of het nog beschikbaar is, maar ook of en wanneer de prijzen veranderen. Als je zeker wil zijn van een bepaalde deal zou ik gewoon vast bestellen.

Openmiddag!

Pak de agenda erbij! :D We houden Zaterdag 18 november onze eerste open freakmiddag in Haulerwijk! :D

Opendag.jpg

Wat is er te beleven?

- Rondleiding door de nieuwe showroom
- Rondleiding door de verschillende bunkers met een totaal opslag van 50.000 kilo!!
- Speciale freakmiddag aanbiedingen!
- Vragen over bepaalde producten? We geven graag passend advies!
- Gezellig praten met andere liefhebbers onder het genot van een drankje

Waar: Leeksterweg 56 Haulerwijk
Wanneer: 18 november
Hoe laat: 13.00 - 17.00 uur

Tot dan? :D

Laatst bewerkt:
Openmiddag!

Pak de agenda erbij! :D We houden Zaterdag 18 november onze eerste open freakmiddag in Haulerwijk! :D

Opendag.jpg

Wat is er te beleven?

- Rondleiding door de nieuwe showroom
- Rondleiding door de verschillende bunkers met een totaal opslag van 50.000 kilo!!
- Speciale freakmiddag aanbiedingen!
- Vragen over bepaalde producten? We geven graag passend advies!
- Gezellig praten met andere liefhebbers onder het genot van een drankje

Waar: Leeksterweg 56 Haulerwijk
Wanneer: 18 november
Hoe laat: 13.00 - 17.00 uur

Tot dan? :D

Hebben jullie 18 november al genoteerd in de agenda? :D

Niks missen over dit evenement? Like dan even onze Facebookpagina en geef aan dat je naar ons evenement komt!! :D

https://www.facebook.com/events/151440132264844/

Laatst bewerkt:
helaas de incredible fan is in prijs verhoogd. maak telkens de verkeerde keuzes:bonk:
Maar weer verder sparen:frusty:

hmm verleidelijk om te delen, maar denk dat dat lastig word voor mij om er de freaktijden te komen omdat ik ook al naar vierhuizen moet.

hmm verleidelijk om te delen, maar denk dat dat lastig word voor mij om er de freaktijden te komen omdat ik ook al naar vierhuizen moet.

Ik kom vanaf Apeldoorn.
Haal mijn andere bestellingen de 28ste op in Groningen en Haulerwijk tussen 19.00 en 20.00.
Weet niet hij jij qua afstsnd en tijden zit?

Back
Bovenaan