Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vleesloos vlees
Ja, verschrikkelijk: "De vegetarische slager".
Kan hierboven wel op punten mee eens zijn ik heb dat met kunstenaars die met behoud van uitkering kunst maken.als je van jou kunst niet kan leven zonder uitkering dan maak je k.ut kunst.
Ik kan je de hand geven Bjarne. Ik drink zelf ook geen bier. Puur omdat ik het niet lekker vind. Een wijntje kan er nog wel in, maar dan voornamelijk de zoetere versiesZal hier geen vrienden mee maken, maar: bier(en wijn ook overigens).
Blewgh, vind dat echt niet te drinken. Überhaupt alcohol ben ik totaal geen fan van. Zeggen altijd dat je bier (en wijn) moet leren drinken. Vind als je iets moet leren drinken, dan is het gewoon niet te zuipen.
Niks ten nadele van mensen die het wel gewoon lekker vinden hoor overigens, dan zou ik het ook zeker doen! Maar zie zoveel jongeren (zeker mijn leeftijdscategorie), die met een moeilijke blik tig biertjes weg tanken, blew!
Ja bijvoorbeeld astiIk kan je de hand geven Bjarne. Ik drink zelf ook geen bier. Puur omdat ik het niet lekker vind. Een wijntje kan er nog wel in, maar dan voornamelijk de zoetere versies![]()
Die rap shit, en dan zeker de rap uit Nl die wordt "gezongen" door personen die de Nerlandse taal nog geen eens goed kennen, en hem nog verder verkrachten.
Die rap shit, en dan zeker de rap uit Nl die wordt "gezongen" door personen die de Nerlandse taal nog geen eens goed kennen, en hem nog verder verkrachten.