Dingen die iedereen fantastisch vindt maar jij niet...

Eten met aardbeiensmaak. Snoepjes, vla, taart, limonadesiroop. Zum kotzen. Waar ik verse aardbeiden dan wel weer heerlijk vind :D

Snapchat... leuk voor kinderen, maar als mijn tante van 62 op snapchat opeens denkt dat ze 16 is en trots is op haar muizennest en varkensoren, dan haak ik al snel af.

Auto's, je weet wel gewoon een blik op wielen om van A naar B te gaan.

Carnaval, allemaal mensen die ineens leuk en aardig denken te moeten doen, nadat ze zich hebben vol laten lopen en spontaan muziek leuk vinden die ze de andere 361 dagen per jaar niet draaien (en ja, ik kom uit het zuiden oorspronkelijk)

Koningsdag, de perfecte dag om naar Belgie te vluchten.

Laatst bewerkt:
Hmmm. Kan wel een hele lijst typen maar kan het ook zo zeggen:

- zo goed als alle hypes van de afgelopen 15 jaar. Op alle gebieden die je kunt verzinnen.
Het is een bizarre wereld waar we in leven met de grootheidswaanzin die het menselijk ras heeft.

- voetbal. Zelf een balletje trappen met vrienden is leuk, maar alles wat verder met de professionele kant te maken heeft... Ik vind er geen zak aan.

Zal hier geen vrienden mee maken, maar: bier:biertje: (en wijn ook overigens).
Blewgh, vind dat echt niet te drinken. Überhaupt alcohol ben ik totaal geen fan van. Zeggen altijd dat je bier (en wijn) moet leren drinken. Vind als je iets moet leren drinken, dan is het gewoon niet te zuipen.:no:

Niks ten nadele van mensen die het wel gewoon lekker vinden hoor overigens, dan zou ik het ook zeker doen! Maar zie zoveel jongeren (zeker mijn leeftijdscategorie), die met een moeilijke blik tig biertjes weg tanken, blew!

Kan hierboven wel op punten mee eens zijn ik heb dat met kunstenaars die met behoud van uitkering kunst maken.als je van jou kunst niet kan leven zonder uitkering dan maak je k.ut kunst.

Kan hierboven wel op punten mee eens zijn ik heb dat met kunstenaars die met behoud van uitkering kunst maken.als je van jou kunst niet kan leven zonder uitkering dan maak je k.ut kunst.

Daar leven hele krakerstammen van. Beter wat lelijke kunst in Amsterdam en Utrecht dan allemaal een uitkering en helemaal niks inbrengen..

Zal hier geen vrienden mee maken, maar: bier:biertje: (en wijn ook overigens).
Blewgh, vind dat echt niet te drinken. Überhaupt alcohol ben ik totaal geen fan van. Zeggen altijd dat je bier (en wijn) moet leren drinken. Vind als je iets moet leren drinken, dan is het gewoon niet te zuipen.:no:

Niks ten nadele van mensen die het wel gewoon lekker vinden hoor overigens, dan zou ik het ook zeker doen! Maar zie zoveel jongeren (zeker mijn leeftijdscategorie), die met een moeilijke blik tig biertjes weg tanken, blew!
Ik kan je de hand geven Bjarne. Ik drink zelf ook geen bier. Puur omdat ik het niet lekker vind. Een wijntje kan er nog wel in, maar dan voornamelijk de zoetere versies :wink:

Die rap shit, en dan zeker de rap uit Nl die wordt "gezongen" door personen die de Nerlandse taal nog geen eens goed kennen, en hem nog verder verkrachten.

Die rap shit, en dan zeker de rap uit Nl die wordt "gezongen" door personen die de Nerlandse taal nog geen eens goed kennen, en hem nog verder verkrachten.

Ik hoef hier niets aan toe te voegen.
En dat stomme gekreun in die microfoon.
Doe gewoon ff normaal zeg.

9252fa252fe252fc252f9aeca142f989ba16549b1cd88d413696fdc4f071_beugel_fles.png

amstel-fles.png

Paardenzeik in flesjes :frusty:

Jandino :frusty:

en van die uitgemolken comedy showtjes met Jandino, Ruben vd Meer, Georgina Verbaan en elke keer die zelfde andere koppen
Ik raak er geïrriteerd door ipv dat ik het grappig vind :)

Back
Bovenaan