Vuurwerkfeestje NL
VWC lid
Nee dat niet!En werden daar toevallig nog meer nieuwe Hello bakken geschoten? #durftedelen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nee dat niet!En werden daar toevallig nog meer nieuwe Hello bakken geschoten? #durftedelen
Als je er echt gek van bent zorg je dat je alles in huis hebthele dikke twijfel hier. Gek van crossettes dus crossette switch 4x voor 110 of deze 1x voor 112![]()
Ik zou dan voor 5x color crossette gaan voor 125. En anders 4x switch, das bewezen kwaliteithele dikke twijfel hier. Gek van crossettes dus crossette switch 4x voor 110 of deze 1x voor 112![]()
De color crosette is ook bewezen kwaliteit. Zelfde product alleen geen finale schot.Ik zou dan voor 5x color crossette gaan voor 125. En anders 4x switch, das bewezen kwaliteit
Klopt, ik doelde op die 2 tov different direction. Suggereerde color crossette omdat die flink goedkoper aangeboden wordt dan de switch.De color crosette is ook bewezen kwaliteit. Zelfde product alleen geen finale schot.
Niet jaloers zijn. Hij heeft er ondertussen al zo vaak op staan kwijlen dat ze inmiddels te nat zijn om nog gestookt te worden.Ja wrijf maar weer in
Niet jaloers zijn. Hij heeft er ondertussen al zo vaak op staan kwijlen dat ze inmiddels te nat zijn om nog gestookt te worden.
Lekker zeg. Adviesprijs laten zien aan de buurvrouw zekerAls je er echt gek van bent zorg je dat je alles in huis hebtIk hou er ook van, de buurvrouw ook dus zo hebben we de kosten gesplit
![]()

Beetje krap..Ik weet dat er hier freaks zijn die hun vuurwerk: aaien, knuffelen en eraan ruiken, etc.
Kwijlen kon ik nog niet maar sluit ik natuurlijk niet uit.
Zouden er ook mensen seks hebben met die 30MM tubes?
Ik kijk wel uit, volgens mevrouw Ouwehand kan je daar nl mpox van krijgen.Ik weet dat er hier freaks zijn die hun vuurwerk: aaien, knuffelen en eraan ruiken, etc.
Kwijlen kon ik nog niet maar sluit ik natuurlijk niet uit.
Zouden er ook mensen seks hebben met die 30MM tubes?
hele dikke twijfel hier. Gek van crossettes dus crossette switch 4x voor 110 of deze 1x voor 112![]()
Die actie is alleen afgelopen...Crossette switch/color crossette is toch wel goedkoper te krijgen? Met de actie van broekhoff volgensmij 20 per stuk.