GMP
VWC lid
Denk inderdaad niet de beste optie in deze categorie, vooral met deze prijs...Mmm, ik twijfel ook nog enorm.. Wie trekt mij over de streep?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Denk inderdaad niet de beste optie in deze categorie, vooral met deze prijs...Mmm, ik twijfel ook nog enorm.. Wie trekt mij over de streep?
Was de splitting rainbow geen 30mmVerder alleen Splitting Rainbow toch? Zelfde nem wel, 25 schoten minder. Daarop bekeken €139 vs €89...scheelt tientje omgerekend. Deze lijkt wel 'beter' , op productfilm dan...; zuiverder crossette comets ipv de color tip witte "palm" versie van gbv
En dus de losse cakes van Broekhoff, betere vergelijking. €100 4x hetzelfde dus mis je opbouw van hier
Die WAS idd 30mm. 2024 batch was 25mm.Was de splitting rainbow geen 30mmmis nl bij deze de burst ook in vergelijking en nem kruitgewicht ook 2kg tov deze 1.3kg 25mm
Kruit is beiden 1300gr ongeveer, kaliber beiden 25mmWas de splitting rainbow geen 30mmmis nl bij deze de burst ook in vergelijking en nem kruitgewicht ook 2kg tov deze 1.3kg 25mm
The Escape Room? Is ook aanzienlijk goedkoper. Nu voor 76 euries..Verder alleen Splitting Rainbow toch? Zelfde nem wel, 25 schoten minder. Daarop bekeken €139 vs €89...scheelt tientje omgerekend. Deze lijkt wel 'beter' , op productfilm dan...; zuiverder crossette comets ipv de color tip witte "palm" versie van gbv
En dus de losse cakes van Broekhoff, betere vergelijking. €100 4x hetzelfde dus mis je opbouw van hier
Goeie call Jan... waar?The Escape Room? Is ook aanzienlijk goedkoper. Nu voor 76 euries..
Die WAS idd 30mm. 2024 batch was 25mm.
Bedankt voor de opheldering mannenKruit is beiden 1300gr ongeveer, kaliber beiden 25mm