Different Direction *Nieuw 2025*

Dat ziet er echt goed uit zeg! Mooi die mix van kleuren! Dat tempo per row is goed, vooral in combi met het geluid van de cracking mines! Op basis van de film voorlopig hoog op mijn wenslijst!

Zo, mooie kleuren en fijn dat er lang genoeg ook multicolor gedaan wordt! Deze ga ik zeker op de lijst zetten.

Kan Max of Mike(ole) nog verklappen waarom er nou dan een roze koe op de doos staat? :D

Ik vind em eerlijk gezegd alleen interessant bij het multicolor deel.
Het schieten in salvo's verbloemt trouwens dat de kwaliteit vd crossettes per stuk her en der wel te wensen over laat. Erg inconsequent ook.

Ik vind het (deels) een topontwerp, maar de kwalitatieve uitwerking zozo.

Benieuwd naar wat voor prijskaartje hier aan moet hangen. Crosettes zijn doorgaans niet erg vriendelijk geprijst.

Ik ben altijd blij met een nieuw crossette product op de markt en zeker als het zo'n mooie compound is. De crossettes zien er goed uit, kleuren helder, tempo precies goed en de lengte van de verschillende series per kleur en in de mix is ook precies goed. Het enige minpuntje wat mij betreft is de crackling mines die hier voor mij niets toevoegen.

Plak er nog even een mooie prijs op en hij komt in de collectie :)

De crackling mines voegen in dit geval juist wel wat toe voor mij, geeft een perfect ritme in dit tempo met eerst de mines en vervolgens de crossettes. Erg mooie compound! De multi color afsluiting maakt het zeker af

Eens met bovenstaande! Staat te koop in Gelderland voor €139,95
Oef.. Boven de 100 gaat hem zeker niet worden. Dan zijn er veel betere keuzes. Splitting Rainbow kun je met goed zoeken voor 70-75 scoren, minder schoten maar qua Crossettes mooier uitgevoerd. Kan ik er 2 van halen voor dat geld.

Eindelijk weer is een product waarvan de naam ook echt iets met het effect te maken heeft!

Mooi ding al had ik persoonlijk halverwege een tempo versnelling erin gegooid.

Oef.. Boven de 100 gaat hem zeker niet worden. Dan zijn er veel betere keuzes. Splitting Rainbow kun je met goed zoeken voor 70-75 scoren, minder schoten maar qua Crossettes mooier uitgevoerd. Kan ik er 2 van halen voor dat geld.
De prijs is stevig ja maar dat de Splitting Rainbow mooier uitgevoerd is ben ik het niet mee eens. Waar de Splitting Rainbow een combinatie van tails en crossette varianten bevat, op zich ook leuk, bevat deze gewoon pure en goed uitgevoerde crossettes in verschillende kleuren. Eigenlijk zijn het dus ook geen vergelijkbare producten en welke je het mooiste vindt is een kwestie van smaak. De Different Direction bevat meer kleur en is wat mij betreft veel geschikter om in een showtje te verwerken.

Vanavond 20.00 uur beeldmateriaal! Ben benieuwd..

Gaaf hoor! Precies op het moment dat ik bij mezelf dacht dat het leuk geweest was als hij meerdere kleuren per salvo schoot, begon hij dat te doen haha. En zolang de sterren niet op de grond komen, is er geen rede voor afkeur lijkt me?

De toevoeging van crackling mines vind ik erg slim gekozen en geeft het geheel een lekker ritme. Zonder die mines zou 100 shots crossettes misschien ook wel iets te lang stil en 'saai' overkomen, zeker voor de gemiddelde consument. Multicolour einde is zeker ook een goede keuze!

Vindt het een mooi product afwisselingen met verschillende kleuren zie je niet veel bij dit soort cakes

Ik had het Different colour Direction genoemd

Prijs is inderdaad stevig... vind het toch een fantastische bak! Voor 2 tientjes meer heb je echter wel een karton crossette switch. Steek je die 1-2-3 af is het toch ook wel lekker. Twijfels twijfels twijfels

Back
Bovenaan