Black Dragon
VWC lid
Dat ziet er echt goed uit zeg! Mooi die mix van kleuren! Dat tempo per row is goed, vooral in combi met het geluid van de cracking mines! Op basis van de film voorlopig hoog op mijn wenslijst!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vond ik gewoon leuk, ik ben ook voor de boeren. Daarnaast is de inspiratie op een gegeven moment zo traag als n koe.Zo, mooie kleuren en fijn dat er lang genoeg ook multicolor gedaan wordt! Deze ga ik zeker op de lijst zetten.
Kan Max of Mike(ole) nog verklappen waarom er nou dan een roze koe op de doos staat?![]()
Hij ziet er top uit.. Alleen voor die koe zou ik hem al kopen haha.. Zonder dollen, heerlijke bak. Jullie zijn goed bezig!Vond ik gewoon leuk, ik ben ook voor de boeren. Daarnaast is de inspiratie op een gegeven moment zo traag als n koe.![]()
Mooie bak maar dr gaat bij mij gelijk weer een streep doorheen voor die knaken.Eens met bovenstaande! Staat te koop in Gelderland voor €139,95
Oef.. Boven de 100 gaat hem zeker niet worden. Dan zijn er veel betere keuzes. Splitting Rainbow kun je met goed zoeken voor 70-75 scoren, minder schoten maar qua Crossettes mooier uitgevoerd. Kan ik er 2 van halen voor dat geld.Eens met bovenstaande! Staat te koop in Gelderland voor €139,95
De prijs is stevig ja maar dat de Splitting Rainbow mooier uitgevoerd is ben ik het niet mee eens. Waar de Splitting Rainbow een combinatie van tails en crossette varianten bevat, op zich ook leuk, bevat deze gewoon pure en goed uitgevoerde crossettes in verschillende kleuren. Eigenlijk zijn het dus ook geen vergelijkbare producten en welke je het mooiste vindt is een kwestie van smaak. De Different Direction bevat meer kleur en is wat mij betreft veel geschikter om in een showtje te verwerken.Oef.. Boven de 100 gaat hem zeker niet worden. Dan zijn er veel betere keuzes. Splitting Rainbow kun je met goed zoeken voor 70-75 scoren, minder schoten maar qua Crossettes mooier uitgevoerd. Kan ik er 2 van halen voor dat geld.
Gaaf hoor! Precies op het moment dat ik bij mezelf dacht dat het leuk geweest was als hij meerdere kleuren per salvo schoot, begon hij dat te doen haha. En zolang de sterren niet op de grond komen, is er geen rede voor afkeur lijkt me?Vanavond 20.00 uur beeldmateriaal! Ben benieuwd..
Wat een geld voor zo'n bakkie haha. Koop dan liever een paar x de dream chaser cakesEens met bovenstaande! Staat te koop in Gelderland voor €139,95
Ik zou gwn lekker 4 crossette switch aan elkaar knopen. Ben je (iig met broekhoff kortingscode tzt) voor ~€100 klaarMmm, ik twijfel ook nog enorm.. Wie trekt mij over de streep?