Detonation Box

Rammen doet ie zeker, maar ik vind de effecten zelf redelijk klein overkomen op film, denk als deze langzamer zou schieten er niet heel veel van over blijft.

Ik zie de vergelijking met originals finest, die had ik ook afgelopen jaar en heb de film daarvan naast de film vd CT gezet en dan blijft ook daar niks van over.

Toch nog even verder zoeken voor mij denk ik

Het zijn 20mm tubes waar naar mijn mening voor 20mm een absurd grote en volle uitwerking uit komt, was echt verbaasd. Ik persoonlijk vond dit de meest indrukkende bak die ik gehad heb(heb oa spain fanstyle, hff cakebox en originals finest gehad). De ti-salutes in de laatste cake zijn ook absurd hard :bonk:

Het zijn 20mm tubes waar naar mijn mening voor 20mm een absurd grote en volle uitwerking uit komt, was echt verbaasd. Ik persoonlijk vond dit de meest indrukkende bak die ik gehad heb(heb oa spain fanstyle, hff cakebox en originals finest gehad). De ti-salutes in de laatste cake zijn ook absurd hard :bonk:
Dat geloof ik ook, maar ik weet hoe enthousiast iedereen altijd over de finest was bijvoorbeeld, inclusief mezelf (obv de straatfilms), tot ik deze afgelopen jaar direct na de cruel traction schoot en er zelf op een redelijke afstand vanaf stond. Het verschil is dan veel duidelijker, dan wanneer je er recht onder staat.

Veel cakes waar je recht onder staat, zijn op een iets grotere afstand soms beduidend indrukwekkender, maar soms ook precies het tegenovergestelde.

Dat gezegd hebbende, als er genoeg enthousiastelingen zijn, neem ik deze er misschien wel bij.

Hij stond voor mij dit jaar op plaats 1 om aan te schaffen. En dat ook gedaan. Deze is toch gaaf, die kracht en snelheid.

Het geeft in ieder geval veel rust dat deze binnen is :)

Hij stond voor mij dit jaar op plaats 1 om aan te schaffen. En dat ook gedaan. Deze is toch gaaf, die kracht en snelheid.

Het geeft in ieder geval veel rust dat deze binnen is :)

Deze staat bij mij ook op nummer 1. Ik heb de rust helaas nog niet ik hoop dat Valk hem nog heeft en binnenkort online komt.

Deze box even gemist afgelopen jaar. Dan moet ie er dit jaar zeker bij komen. Hou wel van ramboxen.

Zeker een heerlijke rambox! Na wat filmpjes te hebben gezien wilde ik deze eind van de maand aanschaffen! Zag deze ergens staan voor onder de 100 euro!

Iemand die toevallig een film van verderaf heeft? Vind zo'n rambak wel vet, maar de boeketten overtuigen me niet. Tuurlijk snap ik dat die kleiner zijn vanwege het groot aantal schots, maar heb zelf afgelopen jaar de threesome in 2-voud geschoten en die boeketten lijken me aanzienlijk groter (ondanks dat het ook klein caliber is en weinig kruit/schot). Zie ook het topic voor mijn film.
En 2 threesome is met korting voor minder te krijgen dan deze, dus vandaar mijn twijfel ;)

Kijk ff 1 pagina terug op post #32! Hier is het gefilmd vanaf een afstand! Na het zien van bovenstaande film, staat deze nog steeds op de wishlist!

Kijk ff 1 pagina terug op post #32! Hier is het gefilmd vanaf een afstand! Na het zien van bovenstaande film, staat deze nog steeds op de wishlist!

Crap, die had ik al genegeerd, komt door dat embedde youtube wat je niet binnen vwc groot kunt maken, nu ff via youtube gedaan en dan zijn de boeketten idd stuk beter.

Toch maar ff bestellen dadelijk :D

****EDIT****
En besteld! (en nog een crackling fan:D)

Laatst bewerkt:
Ja dit is zeker een heerlijke rambak!! Ik heb hem gezien in Baarn afgelopen zaterdag en ik was ook onder de indruk. Ik vind de box echter te duur (`149 euro),net als vele andere cakeboxen van Vuurwerktotaal.

Hij was ook dicht bij jou in de buurt voor 99,90 te koop (GeBRO)

Ja dit is zeker een heerlijke rambak!! Ik heb hem gezien in Baarn afgelopen zaterdag en ik was ook onder de indruk. Ik vind de box echter te duur (`149 euro),net als vele andere cakeboxen van Vuurwerktotaal.

Back
Bovenaan