Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat ik me nou afvraagin die 2016 filmpjes, mis ik daar een cake in of hebben ze m echt zoveel sneller gemaakt?
Ik zit sterk te twijfelen, vorig jaar was het echt DE rambak die qua wow factor echt alles weg blies.
Doet het echt prima tussen boxen met grotere tubes. prima finale blokje![]()
Zo de tering, wat een heerlijke bak! Zojuist de lucht in geschoten (moet middernacht werken). Wat een geweld voor een 36 shots cake. Ik heb deze vorig jaar gewonnen, maar volgend jaar komt deze zeker in mijn collectie, aanradertje!
Om eerlijk te zijn viel deze mij tegen. IK had hier meer van verwacht. Heb meerdere rambakjes gehad, flacid cannon, threesome en nog wat andere en dan vind ik deze er echt niet bovenuitsteken, terwijl de prijs dat wel doet. Ik laat deze in ieder geval voortaan staan.
Om eerlijk te zijn viel deze mij tegen. IK had hier meer van verwacht. Heb meerdere rambakjes gehad, flacid cannon, threesome en nog wat andere en dan vind ik deze er echt niet bovenuitsteken, terwijl de prijs dat wel doet. Ik laat deze in ieder geval voortaan staan.
Welke batch had je? 2016 of 2015? Hier de 2015 batch en die ramde echt geweldig en mooie effecten