Der Hammer

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 2705
Artikelnaam: Der Hammer
Netto kruitgewicht: 500 gram
Aantal schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: Diepblauwe staart naar groene strobe plus roze, diepblauw, geel en dieprood! Duitse 500 grams knaller!
Max. tube diameter: 30mm
Adviesprijs: €39,95
Voorverkoopprijs: €29,95

O.a. te koop bij: Vuurwerktotaal.nl

2705-Der-Hammer-kopi%C3%ABren.jpg

Demo 2019:

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Vuurwerktotaal voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Poe, ook zwaar benieuwd naar deze zeg. Die prijs, dat kan nu al haast niet tegenvallen.
Kom maar op met die filmpjes.

Zag er op de demo goed uit. Snel tempo en flinke boeketten. Voor de adviesprijs van € 16,00 een absolute must-have.

Zeer mooie 500 grams cake met een super scherpe prijs van 16,00. Dit gaat een hardloper worden :thumbup:

Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad een hele gave cake dit. Vind dit effect sowieso wel erg gaaf, zoals destijds ook de Killer Instinct van Rubro had. Voor de prijs gaat dit echt een hardloper worden!

Ziet er goed uit!
Na de White Red Rebel vorig jaar te hebben misgelopen, voor ook al zo een mooie prijs, wil ik deze nu dus wel hebben. Erg leuke cake :)

Hele lekkere cake en prachtig met die blauwe mine! Wat een topper voor dat geld, dit zal vast een hardloper worden.

Frustrerend; pleur je d'r mooie kleuren(combi's) in, zijn ze weg als je met je ogen knippert... Vast indrukwekkende stoot aan pracht in 't echt (zoveel kleur komt op film met die chaos en snelheid niet geweldig over) maar had ook niet te duur moeten wezen... Nu zal ik er ook wel even van smullen.

Waarom in rotjesnaam beukt ie die eerste 15shots er zo snel uit. Eeuwig zonde, als dat op een normaal tempo was geweest, met die dubbele finale salvos, was die bij veel meer mensen sowieso in de smaak gevallen. 500 gram, 30mm tubes en mooie zilveren en rode sterren, maar weg in 9 seconde. Zonde!

Bij deze cake hoef je niet te twijfelen of je hem zal kopen, alleen per hoeveel. :p
Mooie cake en voor dat geld een must have ook, gewoon goedkoop. Ben benieuwd of je deze met meerdere tegelijk zal kunnen bestellen, maar ik verwacht in dat geval wel wat projectfilms in januari op het forum. :wink:

Echt wel mijn ding deze bak, bij mij gaat ie minimaal 2x op de lijst erbij.

Back
Bovenaan