Demonstratie 2013 Royal Fireworks

De laatste jaren zijn de demo's van Royal voor iedereen bij te wonen.
Zal dit jaar niet anders zijn verwacht ik.

Dank Wesley, datum staat genoteerd natuurlijk wel onder voorbehoud van de locatie! Lopik zou me wel lukken, Losser niet.

Laatst bewerkt:
Goedemorgen allemaal.

Dit jaar wordt het gehouden in the big city of Enschede!

Later zullen we de indeling en inhoud vertellen.

Op dit moment zijn we onze kindjes aan het voeden om ze groot en sterk te krijgen.

Fijne dag allemaal.

Groeten,

Team Royal Fireworks

Helaas, dat gaat hem niet worden voor mij. Ik woon onderin Zuid-Holland. Dus dat is 2,5 uur rijden. Jammer dat er elke keer wel iets tussenkomt als ik ergens naartoe wil wat met vwc te maken heeft. Nou ja, volgende keer beter maar weer. :bye:

Goedemorgen allemaal.

Dit jaar wordt het gehouden in the big city of Enschede!

Later zullen we de indeling en inhoud vertellen.

Op dit moment zijn we onze kindjes aan het voeden om ze groot en sterk te krijgen.

Fijne dag allemaal.

Groeten,

Team Royal Fireworks

aanwezig... heb er zin in!!

Misschien dit jaar maar op een andere locatie? Mensen zijn vrij agressief in Losser heb ik gemerkt afgelopen keer. :p

Inderdaad, wat een boze mensen waren dat daar. Ik denk dat die daar nooit weer een show accepteren. En het was nog wel zo mooi :frusty:

In Enschede ben ik er 100% bij, afstand maakt mij niet uit.

Heel erg offtopic, maar ben er wel benieuwd naar: toen hebben jullie die mensen (vuurwerkhaters) zeker wel even flink de les gelezen?

Mooi in Enschede dus, goede keus:wink:.
Ben wel benieuwd waar in Enschede en natuurlijk naar de rest van de demo.
Succes met alles voor te bereiden.

Heel erg offtopic, maar ben er wel benieuwd naar: toen hebben jullie die mensen (vuurwerkhaters) zeker wel even flink de les gelezen?

Nee wij hebben ons gewoon gedragen zoals die mensen ook hadden moeten doen, al zat er wel een hele kleine kern van waarheid in dat die mensen het niet fijn vonden dat iedereen in hun tuin stond. Maar het vuurwerk mochten ze natuurlijk geen kwaad woord over zeggen. Ach ieder zn hobby. En kwaad met kwaad vergelden werkt niet.

Back on topic. Laten we met zn allen toeleven naar Enschede!

Laten we met zn allen toeleven naar Enschede!

:D Agree! Denk dat iedereen die vorig jaar in Losser is geweest geen moment twijfelt om naar Enschede te komen. En de genen die vorig jaar niet aanwezig waren... Bekijk de beelden met bijhorende reacties van de demo in Losser nog eens, dan raak je ongetwijfeld overtuigd.

Ik ben benieuwd hoe Royal uit gaat pakken om de show van afgelopen jaar te overtreffen :D

De finale vorig jaar van Royal was niet te horen.....door de harde fluit in mijn oren volgens mij was die finale van de show zeker dik 5 minuten puur knallen. Niet twijfelen gewoon gaan wanneer je kan!

In Losser vond ik de opening mooi, de presentatie geweldig en de finale super.
Lastig te overtreffen denk ik, maar was bij de demo in Lopik, redelijk eenvoudig.
Demo Losser kwam er ver bovenuit, dus Enschede the place to be?

Hieronder voor de liefhebbers beiden volledige demo´s:
(Nogmaals excuus voor het aggregaat geluid in 2011:))

2011:

2012:

Back
Bovenaan