Demonstratie 2013 Royal Fireworks

dacht dat de 2de ook in oktober was maar lees nu in November. Erg jammer. Verwacht dat dit wel een stukje verkoop aantallen kan kosten bij de freaks die eind deze maand. Begin volgende maand al gaan halen :) Waren de producten nu nog niet binnen de nieuwe. Of wat was de reden eigenlijk ?

dacht dat de 2de ook in oktober was maar lees nu in November. Erg jammer. Verwacht dat dit wel een stukje verkoop aantallen kan kosten bij de freaks die eind deze maand. Begin volgende maand al gaan halen :) Waren de producten nu nog niet binnen de nieuwe. Of wat was de reden eigenlijk ?

De producten waren nog niet binnen. Als ze wel binnen waren zouden het samples geweest zijn en zou iedereen ook weer klagen. Ik heb respect voor Royal dat ze wachten tot november en maar liefst twee demo's houden. Bestellen kan nog bijna 3 maanden, dus wat is het probleem? Ik weet niet naar welke winkel jij gaat, maar volgens mij kun je het volgende maand nog nergens halen.... En dan is het ook nog eens zo niet alles draait om de freaks.

Niet aanvallend bedoeld overigens Fernando :)

Mischien de volgende keer iets beter inlezen,dan ben je op de hoogte,van hoe en wat? Denk dat het qua verkoop niks uit maakt. Royal doet wat ze altijd doen. Was een nette demo,en nu hebben we weer wat om naar uit te kijken. Ze zijn wel een week bezig geweest met de finale,en die was super. En vuurwerk is vuurwerk,dus klagen is niet nodig.

er zijn nu al zat winkels waar je het kan halen haha. En tja ik haal vaak al begin november ivm freak korting vandaar wel beetje jammer. Al durf ik bij royal wel op china film iets te kopen. Vertrouw er nog in dat ze niet Rubro en Bon na gaan doen :)

er zijn nu al zat winkels waar je het kan halen haha. En tja ik haal vaak al begin november ivm freak korting vandaar wel beetje jammer. Al durf ik bij royal wel op china film iets te kopen. Vertrouw er nog in dat ze niet Rubro en Bon na gaan doen
Voor de mensen die dit niet blijken te snappen, in dit geval geldt: halen = bestellen

Zo ik heb gisteren ook heerlijk genoten. Leuke producten gezien, maar soms ook producten die erg verschilden qua effectgrootte. Blijft wel dat je sowieso wel waar voor je geld krijgt, maar ik wil graag wat te zeuren hebben :p.

En de pyromusical als toetje...hij was heerlijk hoor! Ook leuke muziekkeuze! :D Daarna nog lang na lopen praten met allerlei mensen die in de winkel waren. Erg gezellig!

Back
Bovenaan