Demonstratie 2013 Royal Fireworks

Royal zou in eerste instantie de demo al in september schieten volgens mij maar hebben dit uitgesteld omdat de nieuwe producten nog niet binnen zouden zijn. Dus ik neem aan dat die er op 5 oktober wel zullen zijn.

Worden er op 5 oktober ook al nieuwe producten geschoten?

Op mijn vraag is nog steeds niet vanuit royal geantwoord. Ik zou het wel graag willen weten aangezien ik wel een eind moet rijden, ik vind de collectie van afgelopen jaar echt wel mooi hoor, maar die ken ik al. Ik zou graag de nieuwe producten zien.

16 november wordt zoiezo de horizon of holland geschoten! Ik citeer het volgende bericht even ;)

Dag Allemaal,

Zoals hierboven beschreven, De winkeliers hebben de Horizon of Holland.
Bij ons ie er niet 1 meer.

We schieten dit prachtige blok 16 november op onze 2e demo

Fijne dag allemaal

Royal Fireworks niet de enige, wel de beste!

Dag allemaal,

Even een update van uit onze kant.

Demo zal geschoten worden op 5 oktober 2013 vanaf 20:30 uur

We schieten de items die we op dit moment al in huis hebben, dat is tm 2012

De nieuwste items zullen geschoten worden in onze volgende demo.

Winkeliers hebben een uitnodiging gehad, jullie als liefhebbers zijn welkom vanaf 2030 aan de Bruggertstraat 60 waar de Demo geschoten zal worden.

Nadien zijn jullie hartelijk welkom in onze showroom aan de Binnenhaven 2 te Enschede voor n glaasje water haha

Fijne dag

Team Royal Fireworks

De show zal op een bijzondere manier worden afgesloten....................

Dat wordt dan nog even kijken of ik de 5de wel kom doordat er geen nieuwe producten worden geschoten.
De 16de moet ik dan wel zeker aan wezig zijn.

Zeer geslaagd. Wat een finale. Petje af. Nog wat mensen leren kennen en leuke verhalen aangehoord. Top avond.

Back
Bovenaan