Demo Zoetermeer 16 12 2013

Ok vooruit dan, even overgetypt :)
Dynasty Fuego
Dynasty Three lions
Bestseller Angry birds
White thunder
Dynasty capetown
pyro bandits shogun warrior
sweetlake defense
sweetlake dragonfly
crown palm king
thunderstruck
dynasty concerto rosso
dynasty stars over paris
crown whistle spinners
sweetlake chaos
dynasty silver salute
zodiac leo
crown mantronix 300
pyro bandits heroes
jackpot
dynasty the moment
sensations switchback
dynasty shanghai
pyroshopper pamela
forbidden love down under
pyroshopper sos
dynasty the cube
sweetlake climax
pyroshopper hellbot
sweetlake nitro
sweetlake paradise
dynasty mayday
dynasty alcatraz
sweetlake avalanche
forbidden love cross
dynasty super 500
pyroshopper big momma
soviet shooters tambov box
soviet shooters koersk box

Ok vooruit dan, even overgetypt :)
Dynasty Fuego
Dynasty Three lions
Bestseller Angry birds
White thunder
Dynasty capetown
pyro bandits shogun warrior
sweetlake defense
sweetlake dragonfly
crown palm king
thunderstruck
dynasty concerto rosso
dynasty stars over paris
crown whistle spinners
sweetlake chaos
dynasty silver salute
zodiac leo
crown mantronix 300
pyro bandits heroes
jackpot
dynasty the moment
sensations switchback
dynasty shanghai
pyroshopper pamela
forbidden love down under
pyroshopper sos
dynasty the cube
sweetlake climax
pyroshopper hellbot
sweetlake nitro
sweetlake paradise
dynasty mayday
dynasty alcatraz
sweetlake avalanche
forbidden love cross
dynasty super 500
pyroshopper big momma
soviet shooters tambov box
soviet shooters koersk box

Hardstikke bedankt man!!!!
net optijd :D
ga er nu heen. ben benieuwd

Zodan wat een heerlijke demo weer zeg!!! Hoop prutcakes maar ook een paar geweldige toppers. De big mama was zeer goed. Maar de cake die mij het meeste opviel was de stars over paris!! Weetniet wat ze hier mee hebben gedaan maar die is flink opgevoerd. Finale was weer fenomenaal goed!!!!!

Stars over Paris was zeker top, echt genoten super demo!!

Vooral hun eigen cakes waren teleurstellend.

Dit was toch wel een hele goede demo! De cakes die er voor mij uitsprongen waren toch wel de: Thunderstruck, Stars over Paris, Alcatraz, Cross, Down Under en de Koersk Display Box. Toch jammer dat ze de King Cobra nog niet binnen hadden. En de finale was heel vet! Wat waren trouwens die harde klappen in het begin en op het einde?

Dit was toch wel een hele goede demo! De cakes die er voor mij uitsprongen waren toch wel de: Thunderstruck, Stars over Paris, Alcatraz, Cross, Down Under en de Koersk Display Box. Toch jammer dat ze de King Cobra nog niet binnen hadden. En de finale was heel vet! Wat waren trouwens die harde klappen in het begin en op het einde?

Ik gok op elektronisch vuurwerk.

Harde knallen aan het begin en eind waren concussion's. Zijn een soort van ground salutes!

Woow stars over paris wat een boeketten en de three lions.
Sweetlake line viel me vies tegen.
Veel geld voor kleine boeketten.
Pamela was ook erg vet en de big momma.
Heb genoten.

Dat korte stukje film ziet er prima uit zeg.
Ff flink gas erop, mooi om te zien.

Was inderdaad weer een geslaagde show. Stars over paris viel inderdaad in positieve zin op. Lijkt een stuk meer kracht in te zitten.

In de eindshow zat een effect met een soort van langzaam naar beneden vallende tolletjes. Weet iemand wat dit voor effect was en of dit in een consumentencake verwerkt zit?

Big momma blijkt dus wederom goed te zijn begrijp ik...
Hmmm dat geeft wel te denken, twijfel nog enorm. Vooral vanwege de springerige kwaliteit op de verschillende demos en films. Bovendien is nog niet zeker of het de daadwerkelijke productie is aangezien sommige producten vandaag pas aan kwamen.
Tja, wat te doenn...

Net terug van de demo, echt een super demo! Mooie locatie, en perfect weer voor een demo. Inderdaad Stars over Paris, Pamela, Down Under en Big Momma waren de toppers van deze avond!

Big momma blijkt dus wederom goed te zijn begrijp ik...
Hmmm dat geeft wel te denken, twijfel nog enorm. Vooral vanwege de springerige kwaliteit op de verschillende demos en films. Bovendien is nog niet zeker of het de daadwerkelijke productie is aangezien sommige producten vandaag pas aan kwamen.
Tja, wat te doenn...

Ik vond het echt een topper.

Back
Bovenaan