Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het zou erg fijn zijn als iemand even de schietlijst hier post.
ik krijg m namelijk niet geopend
Ok vooruit dan, even overgetypt
Dynasty Fuego
Dynasty Three lions
Bestseller Angry birds
White thunder
Dynasty capetown
pyro bandits shogun warrior
sweetlake defense
sweetlake dragonfly
crown palm king
thunderstruck
dynasty concerto rosso
dynasty stars over paris
crown whistle spinners
sweetlake chaos
dynasty silver salute
zodiac leo
crown mantronix 300
pyro bandits heroes
jackpot
dynasty the moment
sensations switchback
dynasty shanghai
pyroshopper pamela
forbidden love down under
pyroshopper sos
dynasty the cube
sweetlake climax
pyroshopper hellbot
sweetlake nitro
sweetlake paradise
dynasty mayday
dynasty alcatraz
sweetlake avalanche
forbidden love cross
dynasty super 500
pyroshopper big momma
soviet shooters tambov box
soviet shooters koersk box
Dit was toch wel een hele goede demo! De cakes die er voor mij uitsprongen waren toch wel de: Thunderstruck, Stars over Paris, Alcatraz, Cross, Down Under en de Koersk Display Box. Toch jammer dat ze de King Cobra nog niet binnen hadden. En de finale was heel vet! Wat waren trouwens die harde klappen in het begin en op het einde?
Dit was toch wel een hele goede demo! De cakes die er voor mij uitsprongen waren toch wel de: Thunderstruck, Stars over Paris, Alcatraz, Cross, Down Under en de Koersk Display Box. Toch jammer dat ze de King Cobra nog niet binnen hadden. En de finale was heel vet! Wat waren trouwens die harde klappen in het begin en op het einde?
Big momma blijkt dus wederom goed te zijn begrijp ik...
Hmmm dat geeft wel te denken, twijfel nog enorm. Vooral vanwege de springerige kwaliteit op de verschillende demos en films. Bovendien is nog niet zeker of het de daadwerkelijke productie is aangezien sommige producten vandaag pas aan kwamen.
Tja, wat te doenn...