Demo Zena Vuurwerk Nederland Milheeze

O wat fijn weer zeg.
Komt me moeder met een heugelijke mededeling.
Je kan die 14 de helemaal niet naar die show, want je gaat naar Hans Lieberg in het theater.
Nou bedankt ma, je hebt me dag weer goed gemaakt.

Dus mijn vraag is, ken je iemand die graag naar een goede komiek gaat kijken.
En in de buurt van of in de Betuwe woont.
En 14 oktober niks te doen heeft.

http://link.marktplaats.nl/285756899

Ja en het erge is, dat ik wel naar deze voorstelling wou gaan.
Maar ik heb even wat belangrijkers te doen.:wink::D

----

Edit ik heb me kaartje bij het theater kunnen omruilen voor een andere voorstelling.
Ik ga naar Enge Buren, dat is in februari dus dat valt niet te gelijk met een demo....

Laatst bewerkt:
Jongens, wie van jullie gaan hier allemaal naar toe?
Ik neem aan iedereen?
Ik verwacht een grootse demo, mooi vuurwerk, gastvrije ontvangst.!!!
Van Crew gaan er zo wie zo een aantal.
Hoop jullie daar te ontmoeten.!!!

Ik was van plan om daar heen te gaan tot ik vandaag een brief van school kreeg dat woensdag 14 oktober om half 8 een ouder avond is. Dan kan ik dus nooit meer op tijd komen aangezien de reistijd naar Milheeze een uur is.

Hey Moontan

Ook ik ben weer aanwezig net als in Walibi:) samen met mijn reiscompagnon van Walibi:P:P

Hoop je daar weer te treffen:) en de rest natuurlijk ook:)

tot dan:)

Pyroboy

ik wil er zeker bij zijn want ik ben best benieuwt naar zena dit jaar en als het ff kan neem ik nog iemand mee

Het lijkt erop dat ik ook aanwezig ben! :) Heb d'r zin in! Goeie producten, veel bekende gezichten, en een gastvrij onthaal. Dat is me de reistijd wel waard!

Ik ben ook aanwezig.
Gelukkig kon ik me theater kaartje omruilen bij het theater voor een andere voorstelling.
Zonde van Hans Liberg, maar dit gaat even voor.

Ik rij samen met Jawe en Darksoul mee.
Wordt gezellig, want ik heb de 15de lekker een daggie vrij genomen.:D

Ik neem me camera mee.
Ga proberen foto's te nemen, wat misschien moeilijk wordt want me lens zit af en toe vast.:frusty:

Laatst bewerkt:
ik ben hier 100 procent aanwezig.Dit jaar eindelijk mijn rijbewijs kunnen halen dus kom ik lekker met de auto.Volgens mij word het het super-gezellig, alle FREAKS onder elkaar.

het zou voor mij een 4 uur krabbelen (4 overstappen) met 't openbaar vervoer inhouden, als 't dichterbij (dus makkelijker en goedkoper) was kwam ik ook. Ik zie de filmpjes wel verschijnen :bye:

Laatst bewerkt:
Het is een eind rijden, maar ik heb het er graag voor over.
Zovaak krijg je niet de kans om Zena Nederland te zien.
Tot morgen allemaal.

hoogstwaarschijnlijk ben ik hier ook aanwezig....moet nog alleen effe kijken of ik het qua reizen red.....

Mooi balen....had eerst vrijgenomen, maar wegens drukte deze week is mij gevraagd om mijn verlofdag in te trekken...
Dit betekend dat ik dus in de spits zou moeten reizen vanuit Zwolle en op z'n vroegst vanaf 18.00 uur...Dat ga ik dus helaas niet redden :sad:

Mensen, jullie natuurlijk wel heel veel plezier (want een feest zal het waarschijnlijk wel worden :D) !

Ben benieuwd naar de eerste filmpjes...

Ik ga het ook niet redden, ik moet er ruim 200 kilometer voor reizen.
Geen haalbare kaart gezien ik donderdag heel vroeg op moet voor mijn werk.:sad:

Ik wens iedereen die er wel zal zijn een superavond toe, en hoop dat er vele mooie producten zullen worden gefilmd :D

ja is echt om half 9 denjo!:D
ik ga er ook zijn samen met redhead van dit forum en nog wat andere mensen(forumloos)
wie weet kom ik nog wat mensen tegen!

Back
Bovenaan