DEMO Watersport Steenwijk

Ik kan zijn stijl wel waarderen: recht vooruit, rammen zonder opsmuk. Halverwege even terugschakelen met Escape Room, Mairo Gold er strak doorheen, en daarna de boel weer open. Ook al was het technisch vrij i-shape, het bleef energiek en bij vlagen ging het er gewoon stevig op.

Iets langere reactie;

Gister op het laatste moment nog besloten om heen te gaan. Dit was een demo van Reinier zoals ik ze gewend was in Gorredijk.

Paar mooie producten gezien tijdens de demo! De finale had ik niet veel van verwacht maar wat was hij lekker!

Klein schietveld dus vrij dicht erop. Verbaasde mij echt over de escape room! Was waren die crossettes vel! Daarna nog even lekker rammen.

Helaas had ik geen tijd meer om naar binnen te gaan maar had graag nog even een praatje gemaakt met Reinier en familie.

Nogmaals bedankt voor de onverwacht leuke avond!

Ik kan zijn stijl wel waarderen: recht vooruit, rammen zonder opsmuk. Halverwege even terugschakelen met Escape Room, Mairo Gold er strak doorheen, en daarna de boel weer open. Ook al was het technisch vrij i-shape, het bleef energiek en bij vlagen ging het er gewoon stevig op.

Maar ik vond wel, dat door de crosettes de coloured balls effect van de Maïro gold slecht te zien was. De crosettes namen de overhand door de felheid ervan.

Back
Bovenaan