Demo VuurwerkOrthen 2013

Morgen ook aanwezig.
Is parkeren bij het sportpark goed te doen?

Er is wel parkeer gelegenheid.
Echter niet bekend hoe snel deze vol zal zijn.
We hebben extra reclame gemaakt omdat we het nog iets groter neer zetten.
Ook zullen we 11 van de 12 vip cakes gebruiken in de demo en finale.
Verder zuller er wat cakes een blikje redbull krijgen om wat tempo te maken:D

Gr

Er is wel parkeer gelegenheid.
Echter niet bekend hoe snel deze vol zal zijn.
We hebben extra reclame gemaakt omdat we het nog iets groter neer zetten.
Ook zullen we 11 van de 12 vip cakes gebruiken in de demo en finale.
Verder zuller er wat cakes een blikje redbull krijgen om wat tempo te maken:D

Gr

Toch wel in de finale hopelijk die versnelde cakes?
Heb je al wat meer informatie over het prof-vuurwerk of is dit iets voor een ander jaar. Zou toch wel een leukere afsluiter zijn.

Heb der zin in! Direct na de demo de laatste producten bestellen. Hoop dat een aantal cakes mij nog gaan verassen.

Volgens mij kan je wel bij de winkel langsgaan als freak. Ik wil ook komen kijken bij de demo. Ik loop, denk ik, dan het gebouw binnen of meteen naar het schietveld?
Parkeer gelegenheid zit goed, dit is best ruim en bekenden met de omgeving kunnen makkelijk verderop parkeren. Er liggen meerdere wijken omheen + open winkelcentrum vlakbij.

Mooi geschoten met 'n prachtige finale. Dank aan Katan & Vuurwerk Orthen. Ik had het niet verwacht zo'n finale met alles erop & eraan. :) Onwijs groot met de nieuwste effecten. De parkeerplaats was ook helemaal bezet (dubbel), echt goede reclame gemaakt.
Nog ff de schietlijst nakijken was, denk ik, de Timeless met knetterstaart en peony, bijzonder.
Verder was de burst bij alle items echt hard. Sommige toeschouwers hadden het erna nog over. Perfecte omstandigheden, kleuren & effecten kwamen goed over. Zag nog 'n fakkelaar laag bij de grond 'n cake aansteken. Leuke producten getoond.

Laatst bewerkt:
Wederom weer een leuke demo gezien. Alles netjes per 1 afgeschoten (dus 'echt' zien wat je krijgt) en een heerlijke finale, dat ging lekker tekeer! Goed om ook is met mensen van het forum te praten en weer nieuwe gezichten te kunnen plaatsen. (hutter)! :D

Wederom weer een leuke demo gezien. Alles netjes per 1 afgeschoten (dus 'echt' zien wat je krijgt) en een heerlijke finale, dat ging lekker tekeer! Goed om ook is met mensen van het forum te praten en weer nieuwe gezichten te kunnen plaatsen. (hutter)! :D

Hoe waren de producten van de Evolution lijn?

Hoe waren de producten van de Evolution lijn?

De toppers van de avond voor mij waren:
* VW Orthen box 1
* VW Orthen box 2
* Fuego van Dynasty Selection (begin finale)
* Hitman van Dynasty Selection
* Garden of Eden van Royal
* China By Night van Royal

De producten van de de Evolution lijn hebben op mij geen indruk gemaakt anders had ik ze wel onthouden. Een schietlijst had ik niet in de hand en keek zo af en toe bij de buurman mee als er één bij zat die indruk op me maakte! Hierboven dus voor mij de toppers van de avond!

Laatst bewerkt:
Een mooie demo gezien vanavond en alles inderdaad netjes per stuk geschoten.
Vond de vuurwerk orthen box 1 en 2 zeker mooi.
Jammer dat ik al genoeg cakeboxen besteld heb.
De finale was ook super,ben alleen benieuw welke cake s er op het laatste stuk werd geschoten.
Dit was niet de 36xHappy Thunder Q volgens mijn.
Vuurwerk orthen bedankt en mijn kids waren ook blij met hun tasje.

Ik dacht dat ik het goed gefilmd had maar de mic stond niet open. Ik zag de mensen naast me ook staan filmen met phone en verder nog wat zwaarder geschut op statief.
De reactie van het publiek bij de Screamers. :D De finale vond ik ook anders klinken als Happy Thunder Q. Geweldig dat 'ie dubbel was.

Back
Bovenaan