Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
zijn er mensen die gaan filmen?
Nu zou ik nog graag willen weten welke cake(s) er gebruikt werden aan het einde van de finale met de gouden regen effecten?? Dit waren joekels van boeketten met keiharde dreunen... wie o wie??
Nu zou ik nog graag willen weten welke cake(s) er gebruikt werden aan het einde van de finale met de gouden regen effecten?? Dit waren joekels van boeketten met keiharde dreunen... wie o wie??
![]()
Mhm, dat is vreemd.. Ik heb de Treasure Island nou 2x gezien op een demo, en ben er helemaal weg van. Erg vreemd dat het nou een flopper is..![]()
Tweelingen (keur deze cake ajb af, wat gevaarlijk)
+ YouTube Video | |
De marijn produkten vond ik erg matig presteren met uitzondering van de zware jongens,vette marja(prijzig voor een single shot) en vetjes welke helemaal duur is voor 12 schoten en een fontein, snap ook niet hoe ze aan die 400+ gram sas komen , want een fontein mag maximaal 100gram zijn en schoten in een cake 15gram dus max 280 gram sas, alleen single shots mogen max 50gram bevatten.
Mines mogen ook maximaal 50 gram per schot bevatten.