Demo Vuurwerkland Steenbergen 11-12-2010

Kan er helaas niet bij zijn heb een pokertoernooitje vanavond maar zijn er mensen die gaan filmen?
Iedereen vanavond heel veel plezier

Las zojuist op de site dat het feest op 19:30 begint, in de beginpost hier staat echter 20:00. Iemand een idee wat de juiste tijd is just for the record? Alvast bedankt! (overigens zorg ik er wel voor dat ik er sowieso om 19:30 ben :wink:)

Het was een geweldige demo, met een spectaculaire finale, top avond!

Vooral die fluiters en de knalblokken tijdens de finale waren geweldig :D

Aanraders:
* Goud assortiment (zena)
* Bursting gold (vuurwerkland)
* Silver salute (dynasty)
* Dominator (star)
* Midnight delight (bonfireworks)
* Thunder tail (bonfireworks)
* Zware jongens (marijn)
* Event cake 2 en 5 (elite)

Tegenvallers:
* New kid o/t Block (bonfirworks)
* Extreme salute (barely legal)
* Tweelingen (schoten alle kanten op)
* Marijn vuurwerk, kwam over het algemeen niet echt van de grond af.

Laatst bewerkt:
Zo, inmiddels weer back at home!! Heb me echt goed vermaakt, het was erg gezellig!

Wat betreft het vuurwerk; er zaten absoluut producten bij die mij versteld deden staan... maar helaas ook producten waarvan ik meer had verwacht... je kan niet alles hebben natuurlijk :D

De mindere producten:
- Cape Town (dynasty)
- Space Shooters (dynasty)
- Treasure Island (bonfireworks)
- Crackling Meteors (bonfireworks)
- Outrageous (bonfireworks)

De ''wel leuk/gaaf'' producten:
- Crackling Crossette (Lidu)
- Miracle (bonfireworks)

De -in mijn ogen- regelrechte toppers:
- The Fan (lidu)
- Bursting Gold (vuurwerkland)
- Brocade Crown (zena)
- Colourfull Thunder Tail (bonfireworks) deze staat om 10 uur sochtends in mijn straatje hoor!!!
- ADHD (marijn) deze werd in de finale geschoten, dus niet tijdens de demo zelf, maar deze kon je er meteen uitplukken. Heerlijk blok!
- Grof Geschut (marijn) wederom niet geschoten tijdens de demo zelf, maar wel in de finale... toppie!!
- Dominetor (Star collection)

Nu zou ik nog graag willen weten welke cake(s) er gebruikt werden aan het einde van de finale met de gouden regen effecten?? Dit waren joekels van boeketten met keiharde dreunen... wie o wie??

En niet te vergeten het fan shaped salute blok (prof) helemaal aan het einde.

Vuurwerkland, ramon en rene, ik ben vol lof. Me bestelling volgt een dezer dagen.

:bye:

Laatst bewerkt:
Mee eens, was een goede demo, met vooral een bijzonder fijne finale! Vond alleen de hoeveelheid geschoten producten wat aan de kleine kant maargoed dat is een gevoelskwestie.
Ik kan het gedeeltelijk met anthony bomb eens zijn vwb producten waar ik meer van had verwacht en diegene die er juist uitsprongen. Toch was de Crackling meteors in mijn ogen een heerlijk blok met zijn harde bursts en harde crackling. De Cape town deed het best aardig, althans voor de prijs.
Ach zo zie je maar dat smaken verschillen.

toch nog een prof blok aan het einde :)

vond de Extreme Salute echt tegenvallen. vorig jaar vond ik dit nog een topper :/

Nu zou ik nog graag willen weten welke cake(s) er gebruikt werden aan het einde van de finale met de gouden regen effecten?? Dit waren joekels van boeketten met keiharde dreunen... wie o wie??

Dit zou ik ook wel eens willen weten!

Laatst bewerkt:
Ja die dikke gouden willows aan het einde. Damn wat een boeketten en wat een dreun! Ramon kan ons vast vertellen welke artikelen er in de finale verwerkt zaten, zodat ik die aan me lijst kan toevoegen :D

Cafferata werd ook bedankt voor het begin van de show, dus misschien dat het een aantal cakes uit de showtime collectie betreft.

Heerlijke demo zeg, vooral met een geweldige afsluiting (die even op gang moest komen).

Tegenvaller vond ik (als ik toch eerlijk moet zijn) de producten van bon fireworks. Voornamelijk de treaser island had ik veel meer van verwacht, vond erg mager effect.

Toppers vond ik vooral The Fan en het goud assortiment.
Tweelingen is erg leuk als je niet zo happy bent met je buren haha.

Ramon BEDANKT!!

Floppers:
Cape Town (kwam op de Wolff demo veel beter over)
Extreme Salute
Tweelingen (keur deze cake ajb af, wat gevaarlijk)
Midnight Delight
Treasure Island
Outrageous

Kortom: veel Bonfire, dat merk is dit jaar echt teruggeschroeft.

Toppers:
Dominator (als die loskomt... heerlijk!)
Xtreme Machine (daarom ook 2 besteld)
The Fan
Goud Assortiment (grote effecten)
Event Cake 2 (mooi goud is niet lelijk!)
Vetjes (zware lift van de mines)
Color Thunder Tail (zeker niet zo hard als de Silver Salute, en het tempo mocht zeker harder, maar de ti- salutes zijn goed en de knal dik in orde)

Dat is eigenlijk raar he ruben op de demo van vwm7kamp vond ik de midnight delight echt een topper.
Zo zie je maar dat smaken echt kunnen verschilen.

Mhm, dat is vreemd.. Ik heb de Treasure Island nou 2x gezien op een demo, en ben er helemaal weg van. Erg vreemd dat het nou een flopper is.. :confused:

Mhm, dat is vreemd.. Ik heb de Treasure Island nou 2x gezien op een demo, en ben er helemaal weg van. Erg vreemd dat het nou een flopper is.. :confused:

Ja ik baalde er ook flink van, omdat ik daar zoveel van had verwacht. Maar wat een teleurstelling vond ik, puur omdat de effecten gewoon veelste klein waren.

Tweelingen (keur deze cake ajb af, wat gevaarlijk)

Ja dat vroegen wij ook met zijn allen af...Hoe kan die ooit goedgekeurd zijn. Buren met een rietendak zullen daar niet blij mee zijn.

Een Supershow was het. Allereerst de demonstratie van de producten. Zoals altijd waren er mooie en minder mooie. Toen de eindshow. Die was helemaal fantastisch met heel veel luchtgeweld. En natuurlijk een knallend einde.
Mijn bestelling hadden jullie al binnen. Kan niet wachten om het op te halen. Goed bezig, Vuurwerkland-Steenbergen.:handsup:

Hier de laatste paar minuten van de eindshow.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gisteravond ook naar de demo geweest in steenbergen, en heb daar best wat mooie produkten gezien o.a de rubro 2 en 5 event cake die erg mooi zijn, helaas is de prijs voor deze 20 en 40 shotters niet in verhouding tov andere 300 en 500 grammers.

De marijn produkten vond ik erg matig presteren met uitzondering van de zware jongens,vette marja(prijzig voor een single shot) en vetjes welke helemaal duur is voor 12 schoten en een fontein, snap ook niet hoe ze aan die 400+ gram sas komen , want een fontein mag maximaal 100gram zijn en schoten in een cake 15gram dus max 280 gram sas, alleen single shots mogen max 50gram bevatten.

Verder snap ik het negatieve gedoe rond bonfireworks niet helemaal , ik vond met geen van de geschoten cakes iets mis,zeker niet in de prijs/kwaliteit verhouding.
Ik heb ook het idee dat teveel mensen hier de prestaties van vorig jaar bij zich zelf in de straat, waar men op misschien 10 meter afstand staat of vaak minder aan het vergelijken in met een afstand van 50/60 meter op een demo

Ook vond ik bij de wolf produkten waar iedereen zo mee weg loopt, nog veel produkten zitten die ik ook niet zo heel geweldig vond, zeker de wat goedkopere produkten vond ik vrij magere breaks hebben.

van de barely legal serie vond ik de extreme salute ook uitermate teleurstellend, althans de vuurwerktotaal versie die hier geschoten werd. dit was dezelfde als in rijswijk , zou dit toeval zijn of zou vuurwerktotaal slechts 1 versie op de markt hebben?
De FAN daarin tegen vond ik wel goed en voor €40,00 ook netjes geprijst.

De marijn produkten vond ik erg matig presteren met uitzondering van de zware jongens,vette marja(prijzig voor een single shot) en vetjes welke helemaal duur is voor 12 schoten en een fontein, snap ook niet hoe ze aan die 400+ gram sas komen , want een fontein mag maximaal 100gram zijn en schoten in een cake 15gram dus max 280 gram sas, alleen single shots mogen max 50gram bevatten.

Mines mogen ook maximaal 50 gram per schot bevatten.

Back
Bovenaan