Demo Vuurwerkland Steenbergen 11-12-2010

zoals het er nu naar uit ziet 100% present.. is een thuiswedstrijd voor me. Ik ben aanwezig met mn ouders en de rest van de familie :)

Voor Nederlandse begrippen word het vast en zeker een spektaculaire demo, maar als je net terug bent uit Rotello...:p:p

Heb er zin aan.

Ik hoop niet dat het -10 is zoals vorig jaar, want dan vriezen me handen er af en laat ik dit jaar me camera echt thuis :D

Mogen er eigenlijk ook Singe shots geschoten worden op een demo? Ben ik dan wel benieuwd naar :)

Ik ben voor het eerst aanwezig dus ik ben benieuwd. Heb een hoop goede verhalen gehoord over eerdere edities dus ik hoop dat ik een mooi demo krijg je te zien. Heb er nu al zin ! Kom maar op hehehehhe :D

:bye:

Beste Vuurwerkliefhebber,

Noteer zaterdag avond 11 december 19.30 uur alvast in de agenda!
Op deze avond barst het geweld weer los op onze MEGA vuurwerkshow 2010.
Na het succes van vorig jaar organiseerd Vuurwerkland-Steenbergen.nl ook dit jaar weer om de hoek bij de winkel een MEGA consumenten vuurwerkshow.
Het beloofd weer een spectaculaire demo te worden met de heftigste finale uit de gehele regio!
Zoals u van Vuurwerkland gewend bent worden er schietlijsten uitgedeeld en ook de winkel aan de Houtzagerij 8 is weer de gehele avond geopend om het assortiment te bekijken en/of te bestellen!

Tevens staat het gehele vuurwerkshow-weekend (10, 11 en 12 December) in het teken van FEEST!
Tijdens deze dagen zullen er speciale actie's zijn en bestellen in de winkel op de 11e levert u nog meer voordeel op!

De speciale actie's die deze dagen gehouden worden zullen binnenkort bekend worden gemaakt, houd Vuurwerkland-Steenbergen.nl dus goed in de gaten!
Mis dit spektakel niet en zorg dat je erbij bent!

Zaterdag 11 December 2010.
Aanvang : 19.30 uur
Entree : gratis
Om de hoek bij de showroom van Vuurwerkland-Steenbergen aan de Houtzagerij 8
4651SN Steenbergen

Die show begint dus om 19:30 ??? Want ik hoorde van Vurwerkland dat ze om 20:00 pas echt beginnnen...

Hmm ik zorg wel dat ik er gewoon ben heheheh:D Ben wel benieuwd naar die acties btw ... ff afwachten !

Gewoon op tijd komen raad ik wel aan. Het word een hele gezellige avond met veel echte vuurwerkliefhebbers en natuurlijk ontbreekt het vuurwerk ook niet!

Ik neem aan dat deze man dan komt zingen:
Nino+Bravo.jpg

Back
Bovenaan