Demo Vuurwerkland Steenbergen 11-12-2010

moontan

VWC lid
Waar: Steenbergen
Wanneer: 11 december 2010
Wie: Bombers VuurwerkEvenementen
Opdrachtgever: Vuurwerkland Steenbergen
Wat: demo consumentenvuurwerk
Tijdstip: 20.00 uur
Collecties: Marijn,Wolff, nadere info volgt

webinfo:
http://www.vuurwerkland-steenbergen.nl/

Het staat nu met dik gedrukte letters in mijn agenda, dus mijn schoonfamilie heeft dit jaar pech als ze die dag nog iets van sinterklaas willen vieren :D :D

11 December is het weer zo ver!!

Na het gigantische succes van afgelopen jaar gaan we ook dit jaar weer flink knallen!

Meer info volgt er snel! :)

Het staat genoteerd in mijn agenda Ramon! Van mijn vader die er bij was had ik vorig jaar al begrepen dat er aardig door geknald is.. Dus ik ben reuze benieuwd naar dit keer. Zoals het er nu voor staat ben ik er zeker bij!

11 december, die datum heb ik nog niets staan.
Zoals het er nu uit ziet ben ik er dan ook bij.
Ben benieuwd naar verdere informatie.

Als ik die datum kan, wil ik er ook bij zijn. December zit altijd helemaal vol want bijna iedereen in de familie is in december jarig en dan ook nog sinterklaas ed waardoor verjaardagen verzet gaan worden. Ik kan dus nog niet precies zeggen of het wel of niet gaat lukken maar het is altijd een feest daar in steenbergen bij deze steengoede winkel!

gaat het format nog veranderen? Zo niet, dan ben ik er niet bij. 2 pauze's met muziek en slaapverwekkende omroeper trek ik namelijk niet weer.

ga ook proberen hier aanwezig te zijn
aangezien in het assortiment van steenbergen toch wel zoon beetje alle producten
zitten die ik wil hebben ,kan ik alles meteen ff checken :p

Back
Bovenaan